نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تصویر رسمی از سریال Locke & Key منتشر شد

اکانت توییتر سریال فانتری و ترسناک Locke & Key، اولین تصویر رسمی از این سریال مورد انتظار را منتشر کرد.

حساب کاربری توییتر سریال فانتری و ترسناک Locke & Key، محصولی دیگر از سرویس استریم محبوب نتفلیکس (Netflix)، اولین تصویر رسمی از این سریال مورد انتظار را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد عمارت اصلی که اتفاقات سریال در آن جریان خواهد داشت، هستیم. در زیر این تصویر چنین توضیح داده شده که عمارت «کی‌هوس» در شهر لاوکرفت ایالت ماساچوست جای گرفته که انواع جادوهای دگرجهانی را در دل خود مخفی نگه داشته است؛ تصویر منتشرشده از سریال «لاکی و کلید» را در پایین مشاهده می‌کنید:

Locke & Key

اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ بود که سرویس استریم نتفلیکس حق ساخت سریال Locke & Key را از شبکه Hulu دریافت کرد. در ابتدا قرار بود شبکه Hulu سریال فانتزی و ترسناک Locke & Key را که برگرفته از داستان کمیکی معروف با همین عنوان از انتشارات IDW است بسازد و روی آنتن ببرد، اما با انصراف این شبکه، سرویس استریم نتفلیکس برای ساخت و پخش این سریال ابراز تمایل کرد. چندی پیش نیز طبق اعلان رسمی سرویس استریم نتفلیکس، قرار شد سریال Locke & Key در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) در دسترس کاربران نتفلیکس قرار بگیرد و پوستر رسمی این سریال نیز در همان زمان منتشر شده بود.

طبق گزارش پیشین سایت هالیوود ریپورتر (THR)، مردیث اوریل (تهیه‌کنندهٔ سریال The Good Wife)، به‌ عنوان شورانر به کارلتون کیوز (تهیه‌کننده سریال Jack Ryan و Lost) ملحق شده است؛ این در حالی است که الی کولیت (تهیه‌کنندهٔ سریال Star Trek: Discovery) از این به بعد مدیریت اجرایی پروژه را بر عهده خواهد داشت. الی کولیت فیلمنامهٔ قسمت آزمایشی سریال Locke & Key را با همراهی جو هیل‌استورم کینگ، فرزند استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت، بازنویسی کرده است. پیش از کناره‌گیری شبکه Hulu از ساخت سریال Locke & Key، فیلمنامهٔ ابتدایی قسمت آزمایشی این سریال توسط جو هیل‌استورم کینگ و کارلتون کیوز نوشته شده بود و همان تغییرات سبب تغییر کلی در فیلمنامه شد.

مجموعهٔ Locke & Key، مجموعه‌ای ترسناک، گوتیک و فانتزی است و روایتگر داستان چند خواهر و برادر است که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی اعطا می‌کند. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود بازمی‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. این گروه خانوادگی خیلی زود با اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌ دست آوردن کلید جادویی است.

رمان گرافیکی «لاکی و کلید»، با بازخورد بسیار خوبی در میان منتقدان همراه بود و نامزد دریافت جوایز فراوانی نیز در جشنواره‌های مربوط‌به آثار کمیکی شد. طرح‌های گرافیکی این اثر را گابریل رودریگز خلق کرده و به تصویر کشیده است و همان‌طور که گفتیم جو هیل‌استورم کینگ، فرزند استیون کینگ، نویسندهٔ این کمیک است و باید منتظر ماند و دید کیفیت کار چطور از آب درخواهد آمد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده