نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی The Last of Us Part II موارد مشابه بسیاری با نسخه اول خواهد داشت

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part II وجود موارد مشابه بین بازی The Last of Us و دنباله‌ی مورد انتظار آن را تایید کرد.

بازی The Last of Us برای بسیاری از بازیکنانی که چیز زیادی از مدیوم‌های دیگر نمی‌دانند، اولین مواجهه‌ی درست‌وحسابی‌شان با داستان‌های پسا-رستاخیزی دارای لحن ملایم‌ و معقول‌‌تر به‌حساب می‌آید. این مورد در کنار عوامل فیلمبرداری خیلی خوبِ بازی باعث تبدیل آن به اثری احساسی شد. بدون شک دنباله‌ی این بازی باری دیگر به‌خاطر چنین مواردی (به‌خصوص از نظر فنی که استودیوی ناتی داگ تقریباً در آن بی‌همتا است) با استقبال بی‌نظیر طرفداران مواجه می‌شود. در کنار این موارد، بازی The Last of Us Part II دارای بازتاب‌هایی از نسخه‌ی اول نیز خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گروهی از طرفدارانِ تیزبین متوجه بخش‌‌هایی از تریلر بازی The Last of Us Part II شده‌اند که تقریباً مشابه صحنه‌های برجسته‌ی نسخه‌ی اول بازی است. نیل دراکمن، کارگردان بازی نیز در خصوص این شباهت‌ها اظهار داشت که به‌طور قطع آن‌ها تصادفی نیستند و موارد مشابه دیگری نیز بین دو نسخه وجود دارد. بااین‌حال، این کارگردانِ پرآوازه از ارائه‌ی جزئیات بیشتر در این‌باره خودداری کرد.

این رویکرد واقعاً جالب است. بااینکه این شیوه‌ی روایتِ داستان نامتعارف نیست، اما معمولاً هنرمندان در انتهای یک سه‌گانه یا داستان‌های بلند از آن استفاده می‌کنند. البته استفاده‌ی استودیوی ناتی داگ از این رویکرد در نسخه‌ی دوم بازی ممکن است به خوبی استفاده از آن در انتهای یک محصول نباشد. متاسفانه انتشار بازی The Last of Us Part II به خردادماه سال ۱۳۹۹ موکول شد و باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم تا بفهمیم این مورد چه تاثیری روی روایت بازی خواهد داشت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده