نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

کلاسیکو؛ برنامه جدید عادل فردوسی پور با اجرای پژمان جمشیدی

در این مطلب به‌ویژه برنامه کلاسیکو پرداخته‌ایم که اخیرا به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور تولید شده است و افراد سرشناسی از فوتبال ایران و جهان در آن حضور دارند. 

چند روز پیش بود که تیزری با تیتر‌هایی همچون «بازگشت عادل فردوسی‌پور برای ال‌کلاسیکو»، «فردوسی‌پور بازگشت» و «برنامه جدید عادل فردوسی‌پور در فضای مجازی» به گوش رسیدند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ماجرا از این قرار بود که عادل فردوسی‌پور به مناسبت مسابقه فوتبال بین رئال مادرید و بارسلونا یا همان «ال‌کلاسیکو» برنامه‌ای را تهیه کرده است. با خواندن تیترهای مربوطه، به نظر می‌رسید عادل فردوسی‌پور خود مجری این برنامه خواهد بود، اما پس از کنار رفتن حدودی پرده‌ی تبلیغاتی مسئله، مشخص شد برنامه «کلاسیکو» با اجرای پژمان جمشیدی جلوی دوربین رفته است و خبری از اجرای عادل فردوسی‌پور نخواهد بود. برنامه «کلاسیکو» برای پخش در تلویزیون ساخته نشده بود. این برنامه در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و کافه‌بازار پخش شد. اجرای عادل فردوسی‌پور در برنامه نیز به غیر از تهیه‌کنندگی، به روایت برخی از آیتم‌های آن معطوف بود.

عادل فردوسی پور نود

طبعا، محوریت برنامه مسابقه ال‌کلاسیکو بود. برنامه ورزشی «کلاسیکو» با حضور تماشاگرانی در استودیو جلوی دوربین رفت. نکته قابل‌توجه این است که افراد حاضر، از بین مدیران صفحه‌های طرفداری دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در فضای مجازی انتخاب شده‌ بودند. برنامه «کلاسیکو»، مهمان‌هایی نیز داشت. پژمان جمشیدی در این برنامه با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و آقای گل ملی حال حاضر فوتبال و وریا غفوری، بازیکن و مربی موقت استقلال تهران به گفت‌وگو نشست. دیگر مهمان برنامه، ژابی آلونسو، بازیکن اسبق رئال مادرید بود. آلونسو به‌صورت ویدیویی در برنامه حاضر شد. ژابی آلونسو درباره ال‌کلاسیکو و رکورد علی دایی صحبت‌هایی کرد. دیگر مهمان برنامه نیز امیرمهدی ژوله بود. وی در خلال برنامه‌ به اجرای استندآپی در باب ال‌کلاسیکو پرداخت. علاوه‌بر صحبت با مهمان‌ها، نکاتی نیز در باب ال‌کلاسیکوی پیش‌رو در برنامه مطرح شد.

امیر مهدی ژوله

ساخته شدن و پخش برنامه «کلاسیکو» اما مسائلی را در ذهن مطرح می‌کند. اینکه آیا چنین اتفاقی به معنای تصمیم عادل فردوسی‌پور برای برنامه‌سازی خارج از چارچوب صدا و سیما است؟ اینکه آیا در آینده نیز برنامه‌هایی این‌چنینی تولید خواهند شد؟ یا اینکه آیا خود فردوسی‌پور برنامه‌ای برای اجرا خارج از چارچوب صدا و سیما دارد؟ نظر شما درباره برنامه کلاسیکو در سرویس‌های VOD با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده