نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

جک بلک ممکن است پس از فیلم بعدی خود از دنیای بازیگری بازنشسته شود

جک بلک در مصاحبه جدید خود از امکان بازنشستگی از دنیای بازیگری پس از یک فیلم دیگر خبر داده، اما این موضوع هنوز قطعی نیست.

فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) جدیدترین فیلمی است که در آن شاهد حضور و نقش‌آفرینی جک بلک بودیم و او بار دیگر نقش پروفسور شلدون اوبرون را در این فیلم بازی کرده است. او همچنین فعالیت به‌عنوان خواننده اصلی گروه Tenacious D را نیز در کارنامه خود دارد و یک کانال بازی در یوتیوب نیز راه‌اندازی کرده است. همچنین بلک دو بار و برای بازی در فیلم School of Rock (مدرسه راک) و فیلم Bernie (برنی)، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر ۵۰ ساله ممکن است از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

در مصاحبه با Balance، بلک فاش کرد که او ممکن است پس از فیلم بعدی خود برای همیشه از دنیای بازیگری بازنشسته شود. جک بلک حرفه بازیگری را در سال ۱۹۸۲ و با بازی در تبلیغ بازی Pitfall که برای شرکت آتاری، آغاز کرد و او در این مصاحبه گفت که او ممکن است در یک فیلم دیگر نیز بازی و در کنارش آهنگ جدید گروه Tenacious D را نیز ضبط کند. بلک در این مصاحبه گفت:

من ۵۰ سالم است و در واقع از ایده بازنشستگی زوهنگام لذت می‌برم. من واقعا اکنون نمی‌توانم بگویم که کار و فیلم بعدی من چیست؛ چرا که هنوز خیلی زود هست. من هنوز چندتا ترفند در آستین دارم، اما خیلی زیاد نیست. من به‌دنبال این هستم که به‌زودی حرفه بازیگری را کنار بگذارم.

جک بلک

بلک می‌گوید که دو پسر او ازدواج کرده‌اند و او در نظر دارد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند و او حتی در نهایت ممکن است به‌سمت تلویزیون برود. در طول تاریخ بازیگرانی مثل رابرت ردفرد، واکین فینیکس، کلینت ایستوود و دنیل دی-لوئیس (که پس از چند سال رسما بازنشست شد)، بودند که پس از انتشار یک بیانیه اعلام بازنشستگی کرده‌اند، اما در نهایت به دنیای بازیگری بازگشتند. بلک نیز فاش کرد که ممکن است در آینده نیز به دنیای بازیگری بازگردد و او در نهایت ممکن است این کار را انجام دهد. بلک همچنین به بازنشستگی کوئنتین تارانتینو پس از یک فیلم دیگر نیز اشاره کرد. بلک گفت:

اگر کوئنتین تارانتینو به من پیشنهاد بازی دهد، بدیهی است که این پیشنهاد را قبول و در این فیلم بازی می‌کنم. من به‌دنبال حضور در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو هستم. کوئنتین هنوز به من پیشنهاد بازی در هیچ نقشی را نداده، اما کاملا مطمئن هستم روزی این اتفاق خواهد افتاد.

در حال حاضر مشخص نیست که چقدر صحبت‌های جک بلک جدی است و باید در آینده نزدیک منتظر انتشار خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده