// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

قابلیت قرارگیری کلاسیک سلاح به بازی DOOM Eternal اضافه می شود

در DOOM Eternal نیز مانند بازی‌های قبل این سری، سلاح خود را در وسط صفحه نمایش قرار دهید.

بازی DOOM Eternal، اثر آی دی سافتور (Id Software) بسیار عالی به‌نظر می‌رسد، اما در تمامی تصاویری که از بازی دیده‌ایم، یک مورد کم بوده است: قابلیت وسط قرار دادن سلاح. این سبک قرار گرفتن سلاح در Doom 1 و Doom 2 استفاده می‌شد؛ حتی در (DOOM (2016 نیز با انتشار پچی بعد از لانچ خود این قابلیت به بازی اضافه شد. خوشبختانه آی‌دی سافتور این قابلیت را در این قسمت قرار داده است. 

در ویدیویی که اخیرا منتشر شد، تیم سازنده بازی قابلیت Classic Weapon Pose را که منظور همان نحوه کلاسیک قرار گرفتن سلاح در بازی است، به نمایش گذاشته است. زمانی که این قابلیت فعال می‌شود، سلاح در وسط صفحه نمایش قرار خواهد گرفت که متفاوت با به دست گرفتن سلاح توسط Slayer خواهد بود. عجیب به‌نظر می‌رسد؟ قطعا، اما این مدلی بود که پیش از این در بازی قرار داشت و بسیار عالی است که این قابلیت برای بازی در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده و دانلود کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی DOOM Eternal طبق اعلام قبلی قرار است در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۸ (۲۰ مارس سال ۲۰۲۰) برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. هنوز برای نسخه نینتندو سوییچ این اثر تاریخ انتشاری مشخص نشده است، اما امید است اطلاعات بیشتری در این باره در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شود. همچنین افرادی که به‌تازگی قصد وارد شدن به سری DOOM را دارند می‌توانند نسخه DOOM Slayer Collection را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کنند. نظر شما در رابطه با قرار گرفتن سلاح در وسط صفحه چیست؟ آیا از طرفداران سری بازی‌های DOOM هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده