نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

رویداد Winterfest بازی Fortnite فردا آغاز خواهد شد

اپیک گیمز اعلام کرد که رویداد Winterfest بازی Fortnite به مناسبت تعطیلات سال جدید میلادی، فردا آغاز خواهد شد.

رویداد Winterfest بازی فورتنایت به مناسبت سال جدید میلادی، فردا به‌صورت رسمی شروع خواهد شد. اپیک گیمز بیانیه‌ای در بازی مبنی بر آغاز این رویداد منتشر کرده است. بازیکنان قبل از ورود به بازی می‌توانند این خبر را مشاهده کنند. اپیک گیمز هنوز خبری درباره محتوای رویداد Winterfest منتشر نکرده. طبق اخبار درون بازی، می‌دانیم که این رویداد حاوی چالش‌ها و هدیه‌های رایگانی خواهد بود.

Fortnite

تصویری از خبر رویداد Winterfest

این چالش‌ها احتمالاً به شما مأموریت می‌دهند تا نقاط مختلف نقشه را به‌دنبال آیتم‌های مخفی بگردید، یا به‌تعداد مشخص از آیتم آدم برفی استفاده کنید و مأموریت‌های دیگری که به موضوع کریسمس و سال نو مربوط می‌شوند. بازیکنان می‌توانند طبق روال گذشته با تکمیل کردن این چالش‌ها، جوایز ویژه‌ای با تم کریسمس دریافت کنند. هنوز هیچ خبر رسمی از جوایز یا چالش‌های این رویداد منتشر نشده است. ولی می‌توانیم باتوجه به رویدادهای سال گذشته و روند اپیک گیمز برای رویدادهای متنوع فورتنایت، کمی از این چالش‌ها را حدس بزنیم.

قسمتی از نقشه‌ی بازی Fortnite هم‌اکنون نیز با برف پوشیده شده و آیتم Present نیز درحال حاضر به بازی بازگشته است. با برداشتن و پرتاب کردن این آیتم، کادوی بزرگی برای شما ظاهر می‌شود که داخل آن سلاح‌ها و آیتم‌های بسیار باارزشی می‌توانید پیدا کنید. رویدادهای بازی فورتنایت همیشه غافلگیری‌های سرگرم‌کننده‌ای برای بازیکنان به‌همراه داشته است. رویداد Winterfest فردا به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد و بازیکنان می‌توانند در تمامی پلتفرم‌ها این رویداد را تجربه کنند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده