نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت Call of Duty: Modern Warfare به صدر

در هفته منتهی به ۲۳ آذر، Call of Duty: Modern Warfare به دو هفته صدرنشینی متوالی فیفا 20 پایان داد و صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، این هفته بازی Call of Duty: Modern Warfare در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. این در حالی است که طی دو هفته گذشته، شاهد حضور فیفا 20 در رتبه نخست جدول بودیم اما این هفته نسخه جدید کالاف دیوتی این جایگاه را تصاحب کرده است. مدرن وارفر، در حالی در رتبه نخست قرار گرفته که در جایگاه دوم هم شاهد Star Wars Jedi: Fallen Order با دو پله صعود هستیم و فیفا 20، با دو پله سقوط در جایگاه سوم قرار گرفته است. 

بازی Tekken 7

در رتبه چهارم جدول این هفته، Mario Kart 8 Deluxe با یک پله سقوط قرار گرفته است و در رتبه پنجم، شاهد حضور بازی Luigi's Mansion 3 هستیم که دو پله صعود را تجربه کرده است تا رتبه‌های چهارم، پنجم و شِشُم جدول، متعلق به بازی‌های شرکت نینتندو باشند؛ چرا که در رتبه شِشُم هم شاهد بازی Pokémon Sword هستیم. در رتبه هفتم، به اثری از شرکت یوبی‌سافت یعنی Just Dance 2020 که هفته پیش با صعود خوب هفت پله‌ای، به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته بود و این هفته هم با سقوط خفیف یک پله‌ای کماکان در این جمع باقی مانده است. Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 که هفته پیش از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته خارج شده بود، این هفته با صعودی پنج پله‌ای مجددا به این جمع برگشته و در رتبه هشتم قرار دارد. 

در نهایت در دو رتبه پایانی جدول این هفته، شاهد بازی‌های Tekken 7 و Project Cars 2 هستیم که تا قبل از این هفته در جمع ۴۰ بازی پرفروش هم قرار نداشتند اما به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم دیده می‌شوند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۳ آذر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Call of Duty: Modern Warfare-
۲۴Star Wars Jedi: Fallen Order-
۳۱FIFA 20از دست دادن صدر پس از دو هفته
۴۳Mario Kart 8 Deluxe-
۵۷Luigi's Mansion 3-
۶۵Pokémon Sword-
۷۶Just Dance 2020-
۸۱۳Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۵ پله صعود
۹-Tekken 7-
۱۰-Project Cars 2-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده