نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

سازندگان سری Bravely از بازی Bravely Default 2 می‌گویند

تومویا آسانو، تهیه کننده مجموعه‌ی Bravely و همچنین Revo، آهنگساز بازی Bravely Default 2 درباره‌ی هیجان خود از آینده‌ی این بازی صحبت می‌کنند.

معرفی بازی Bravely Default 2 مطمئناً یک از سورپرایزهای مراسم The Game Awards امسال بود؛ به خصوص برای طرفدارانی که حدود سه سال برای انتشار بازی بعدی این مجموعه صبر کرده بودند. تومویا آسانو، تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی Bravely در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت رسمی و ژاپنی نینتندو درباره‌ی آخرین نسخه‌ی این مجموعه صحبت کرده است.

آخرین باری که آسانو درباره سومین بازی از این سری صحبت کرد، به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. او در آن سال درباره‌ی میزان فروش Bravely Second توضیحاتی را ارائه کرده و ضمن ابراز رضایت از عملکرد این بازی، از علاقه‌ی خود نسبت به ساخت نسخه‌ی سوم این بازی گفته بود.

اما این بار آسانو از طریق اکانت رسمی خود در توییتر بالاخره اطلاعات جدیدی را از بازی Bravely Default 2 که ظاهراً چند سالی هست که تحت فرآیند توسعه قرار دارد، منتشر کرده است.

در ترجمه‌ی وبسایت Siliconera از این توییت ژاپنی می‌خوانیم:

بالاخره فرصت معرفی این بازی فرا رسید. اما اول از همه قصد دارم تا از کسانی که در این سال‌ها منتظر انتشار اخبار جدیدی از این بازی بودند عذرخواهی کنم و کمال تشکر را به جا آورم. واکنش مردم نسبت به این خبر به قدری هیجان‌انگیز بود که کارمندان ما در استودیو همگی از جا پریدند. این اکانت از این جا به بعد به تاکاهاشی، تهیه کننده‌ی این بازی و همچنین تیم PR واگذار می‌شود تا برای مدتی توسط آن‌ها اداره شود.

سپس Revo، آهنگساز مجموعه، نوشت:

به همه‌ی هواداران اعلام می‌کنم که من برگشتم! و از همکاری مجدد در این دنیای هاکونیوا-استایل بسیار خوشحالم هستم. مسئولیت آهنگسازی این اثر برجسته به من واگذار شده و من با تمام وجود برای القای بهتر اتمسفر این بازی تلاش خواهم کرد. موسیقی تیزری که در مراسم Game Awards به نمایش گذاشته شد، یک موزیک گرند ارکسترال بود اما در ادامه قطعات موسیقی بیشتری خواهیم داشت که شور و اشتیاق مخاطب را برمی‌انگیزند و در عین حالی که آشنا و نوستالژیک به نظر می‌رسند، حس و حال تازه‌ای را منتقل خواهند کرد.

در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم هرچه سریع‌تر امکان تجربه‌ی این بازی برای شما فراهم شود. منتظر ما باشید!

خبر بازگشت این مجموعه‌ی محبوب، شور و شوق زیادی را بین طرفداران قدیمی آن به راه انداخته است. اگر علاقه مند به تماشای تیزر این بازی در مراسم The Game Awards هستید، می‌توانید از این لینک استفاده کنید. این تریلر، بیشتر به پس زمینه‌ی هنری و تریلر زیبای این بازی اشاره می‌کرد و در ادامه‌ی آن، استودیوی Team Asano به عنوان توسعه دهنده‌ی آن معرفی شد. مجموعه‌ی Bravely و Octopath Traveler از جمله فعالیت‌های قبلی این استودیو است.

در صحنه‌ی آخر این تریلر، تصویری به نمایش گذاشته می‌شود که ظاهراً به یکی از صحنه‌های درون این بازی مربوط می‌شود. این برداشت، احتمالاً پروتاگونیست‌های این بازی را نشان می‌دهد اما هدف اصلی آن، ارائه‌ی یک ایده‌ی کلی از طراحی گرافیکی این بازی است.

بازی Bravely Default 2 در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده