// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

Godfall از ابتدا برای یک تجربه کوآپ طراحی شده بود

مدیرعامل کانترپلی در وبسایت پلی استیشن بلاگ اعلام کرده که Godfall از همان ابتدا قرار بوده است که یک تجربه‌ی مشارکتی و کوآپ باشد.

یکی از موارد هیجان‌انگیز رویداد The Game Awards 2019، رونمایی از بازی بازی Godfall بود که در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود . درظاهر، گادفال یک تجربه‌ی کوآپ لوت محور است که توسط استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games) در حال توسعه است و گیرباکس سافتور (Gearbox Software) هم وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کیث لی، مدیرعامل استودیو کانترپلی، در وبسایت پلی استیشن بلاگ نوشته است که Godfall از ابتدا برای یک تجربه‌ی کوآپ طراحی شده بود که سه بازیکن درکنار هم بتوانند آن را بازی کنند. البته ساختار بازی به‌گونه‌ای است که به‌تنهایی هم قادر به تجربه‌ی آن هستید.

گادفال از ابتدا برای ارائه یک تجربه مشارکتی (کوآپ) طراحی شده بود. بازیکنان کل بازی را می‌توانند به‌صورت یک‌نفره، دونفره یا سه‌نفره تجربه کنند. دشمنان در این بازی عملکرد پویایی خواهند داشت. ازاین‌رو نوع آسیب‌رسانی و حملات آن‌ها باتوجه‌به ساختار گروه شما است. بااین‌حال تجربه‌ی بازی در حالت آنلاین لذت بیشتری دارد و هدف اصلی ما است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ کانترپلی گیمز اعلام کرده که هدف از انتخاب پلی‌استیشن 5، ساختار کنترلر و قدرت SSD است. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده