نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی بعدی Forza Motorsport تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های قبلی خود خواهد داشت

Forza Motorsport 8 سال آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. به‌گفته‌ی استودیوی Turn 10، این بازی تفاوت‌های بسیار زیادی با نسخه‌های قبلی خود خواهد داشت.

Turn 10 که یکی از استودیوهای توسعه‌دهنده‌ی زیر مجموعه مایکروسافت محسوب می‌شود، اولین جزئیات مرتبط با بازی بعدی مجموعه‌ی Forza Motorsport را منتشر کرده است. این اطلاعات، شامل زمان احتمالی عرضه‌ی این بازی برای پی سی و ایکس‌باکس است.

کریس ایساکی، کارگردان هنری استودیوی Turn 10 در مصاحبه‌ی جدید خود در Mixer اعلام کرده که این استودیو اخیراً نسخه‌ی آزمایشی و قابل استفاده‌ی بازی جدید Forza Motorsport را مورد آزمایش قرار داده است. باتوجه‌به‌گفته‌ی وی در حال حاضر می‌توان گفت که این بازی یک تجربه‌ی فوق‌العاده و کاملاً متفاوت برای طرفداران این مجموعه خواهد بود.

ایساکی صحبت‌های خود را با برخی از ویژگی‌های جدید بازی بعدی این مجموعه‌‌ی مسابقه‌ای آغاز کرده و در این بین به مدل جدید تایرها و سیستم جدید اعمال فشار به تایرهای خودروهای آن اشاره می‌کند. وی در اینباره می‌گوید:

تیم توسعه‌دهندگان ما در Turn 10 موفق به توسعه‌ی سیستم جدیدی برای ایجاد ارتباط میان درجه حرارت تایرها و میزان فشار وارده به آن‌ها شده‌اند. سیستم یاد شده علاوه‌بر این موارد، به اعمال اثر دمای کف جاده‌ به نحوه‌ی عملکرد تایرها می‌پردازد.

درکنار این موارد، ما سیستم جدید فرسایش پویای تایرها در جاده را داریم که همراه‌با سیستم شبیه‌ساز فشار اتمسفری، سایر عوامل محیطی مانند دما، فشار و چگالی هوا را در نحوه‌ی حرکت چرخ‌ها و توان خودرو دخیل می‌کند. سیستم تعلیق خودروها با مدل سازی جدید این بازی کاملاً متحول شده و فکر می‌کنم چیزی در حدود ۱۵ مورد دیگر هم وجود دارد که در مراحل توسعه قرار داشته و در آینده به بازی اضافه خواهد شد. همه‌ی این سازوکارها به نزدیک‌تر کردن تجربه کاربری این بازی به رانندگی روی جاده کمک زیادی خواهند کرد.

مقاله مرتبط

  • ویژگی‌های آینده بازی Forza Motorsport 7 معرفی شدند

ایساکی با قول اخبار بیشتری که با آغاز سال جدید از این بازی منتشر خواهد شد، صحبت‌های خود را به پایان می‌رساند. ضمن اینکه این بازی به احتمال زیاد برای کنسول‌های جدید ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر می‌شود. کنسول جدید مایکروسافت که به‌تازگی در مراسم The Game Awards 2019 از آن رونمایی شد، در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده