// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Ghost of Tsushima بزرگ ترین ساخته استودیو ساکر پانچ است

اندرو گلدفرب، مدیر روابط عمومی ساکر پانچ، در وبسایت پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرده که Ghost of Tsushima بزرگ‌ترین بازی ساکر پانچ است و تفاوت بسیاری با ساخته‌های قبلی دارد.

۲۰۲۰ را می‌توان سال پرشکوهی برای سونی دانست، زیرا بازی‌های انحصاری متعددی روانه بازار می‌شوند و تقریبا همه‌ی آن‌ها برای کاربران مورد انتظار هستند. در جریان رویداد The Game Awards 2019 بود که تریلر سینمایی جدیدی از Ghost of Tsushima به‌نمایش درآمد. در جریان این تریلر جدا از به‌نمایش گذاشته شدن کیفیت بصری بازی، تاحدی گیم‌پلی Ghost of Tsushima هم نمایش داده شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اندرو گلدفرب، مدیر روابط عمومی استودیو ساکر پانچ (Sucker Puch) در وبسایت پلی‌استیشن بلاگ توضیحاتی را حول Ghost of Tsushima نوشته است. وی دراین‌باره می‌گوید:

Ghost of Tsushima بزرگ است. این بازی بزرگ‌ترین بازی استودیو ساکر پانچ است که تابه‌امروز ساخته شده و تغییرات زیادی با ساخته‌های قبلی دارد. تریلر بازی گوشه‌ای از جهان Ghost of Tsushima را به‌تصویر کشید، اما ما جزئیات زیادی را خلق کرده‌ایم.

در ادامه گلدفرب به این مورد اشاره کرد که جین، قهرمان داستان، در قالب یک سامورای به بازیکن معرفی می‌شود و رفته رفته، مهارت‌ و قابلیت‌های بیشتری را یاد می‌گیرد. وی دراین‌باره افزود:

درحالی‌که جین به‌عنوان یک سامورای معرفی می‌شود، در طول بازی مهارت و تکنیک‌های متفاوتی را کسب می‌کند که شباهتی به مهارت‌های سامورایی‌ها ندارد که بخشی از آن را در تریلر بازی مشاهده کردید. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را از کاراکتر جین منتشر خواهیم کرد و در راه تبدیل شدن او به یک مبارز جدید، کاراکترهای مختلفی دخیل خواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های مدیر روابط عمومی ساکر پانچ چیست؟ بازی Ghost of Tsushima در تابستان ۲۰۲۰ برای پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده