نویسنده: مهدی اصغریان
// دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Om Nom: Merge؛ ادغام نومی‌ها

بازی موبایل Om Nom: Merge، جدیدترین اثر خالق Cut the Rope است. خود را برای نجات جنگل آماده کنید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.

استودیو معروف زپ‌تو‌لب (ZeptoLab)، با بازی‌های معروف خود مثل Cut the Rope و CATS: Crash Arena همیشه یکی از خاطره‌انگیز‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها را ساخته است. جدیدترین اثر این استودیو، بازی اندروید و آیفون Om Nom: Merge ادغام نومی‌ها نام دارد. این بازی آیفون یک تجربه معمایی زیبا براساس فرمول بازی 2048 به شما ارائه می‌دهد. Nommieها را ادغام کنید، میوه‌های غول‌ پیکر را از سر راه بردارید و جنگل را نجات دهید. این بازی کژوال زیبا؛ مخصوص مخاطبان کم سن و سال طراحی شده است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

پیش به سوی نجات جنگل! میوه‌های جنگل زیاد شده‌اند و جنگل در خطر است. این وظیفه شما است که جنگل را نجات دهید. داستان بازی همین‌قدر ساده و درگیر کننده است. شما باید جنگل را از دست میوه‌هایی که از کنترل خارج شده‌اند و در حال تصاحب جنگل هستند نجات دهید. ولی خودتان تنهایی که نمی‌توانید همه‌ی میوه‌ها را بخورید؛ بنابراین باید از دوستانتان هم کمک بگیرید. Nommieها برای نجات جنگل به کمک شما می‌آیند. حالا هرقدر که می‌توانید میوه بخورید و Nommieها را با هم ادغام کنید.

مراحل بی‌پایان، گرافیک زیبا و گیم‌پلی ساده و روان بازی همه دست به دست هم داده‌اند تا یک تجربه زیبا و سرگرم کننده را برای شما به ارمغان بیاورند

شما در ابتدا بازی را تنها شروع می‌کنید و با گذشت زمانی اندک بسته‌های هدیه‌ای دریافت می‌کنید که داخل این بسته‌ها همان Nommieها قرار دارند. بسته‌ها را باز کنید و نومی‌ها را داخل زمین بازی بیاندازید به محض اینکه آن‌ها وارد جنگل می‌شوند شروع به خوردن میوه‌ها می‌کنند. اما استفاده از این موجودات بامزه محدودیت دارد. شما فقط می‌توانید ۱۰ عدد نومی‌ در جنگل داشته باشید.

با گذشت زمان بسته‌های جدید برای شما ارسال می‌شود؛ حالا شما باید نومی‌های شبیه به هم را با یک‌‌دیگر ادغام کنید و آن‌ها را ارتقاء بدهید. وقتی که نومی‌ها ادغام می‌شوند به سطح‌های بالاتر می‌روند و سرعت میوه خوری آن‌ها هم بیشتر می‌شود. هرچه سرعت میوه خوردن نومی‌ها بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. وظیفه شما در این بازی خوردن میوه است. با خوردن این میوه‌ها سکه جایزه می‌‌گیرید و می‌توانید نومی‌های سطح بالاتر را بخرید. همچنین هر خانواده از نومی‌ها داری سه شکل متفاوت است که در ابتدا بازی فقط شکل ساده‌ی آن‌ها را می‌بینیم.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین
مبارزه با میوه‌ها به همین سادگی‌ها هم نیست. در هر مرحله تعداد زیادی میوه در انتظار شما هستند که باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را پاک سازی کنید. همچنین میوه‌های غول‌ پیکر هم وجود دارند که در هر پنج مرحله یک بار ظاهر می‌شوند و شما را به چالش می‌کشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی گرافیک زیبا و بامزه آن است. داستان این بازی در محیط جنگلی است و شما در تمام فصل‌های جنگل به جنگ میوه‌ها می‌روید.  

این بازی به‌صورت رایگان روی اندروید و آیفون منتشر شده است. و شما برای تجربه این بازی نیازی به اینترنت ندارید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Om Nom: Merge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده