نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

اکران فیلم Sesame Street با بازی ان هتوی بار دیگر عقب افتاد

شرکت برادران وارنر از عقب افتادن دوباره اکران فیلم Sesame Street با بازی ان هتوی، خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم Sesame Street (خیابان سسمی) بار دیگر با تاخیر مواجه شده است. این فیلم لایو اکشن در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شود، اما در تیر ماه امسال اکران این فیلم تا ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) عقب افتاد. حال بوریس کیت، خبرنگار هالیوود ریپورتر با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که اکران فیلم Sesame Street بار دیگر عقب افتاده و حال این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و حال باید دید فیلم خیابان سسمی در نهایت در این تاریخ اکران خواهد شد یا بار دیگر شاهد تغییر تاریخ اکران فیلم خواهیم بود.

جاناتان کریزل، کارگردان فیلم Ghosted و خالق، نویسنده و کارگردان سریال Baskets، وظیفه کارگردانی فیلم Sesame Street را بر عهده دارد و همچنین در این فیلم قرار است شاهد نقش آفرینی ان هتوی، بازیگر یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Les Misérables (بینوایان)، باشیم. همچنین گفته می‌شود که بو بورنهام، کمدین، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و شاعر، نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشد و چند آهنگ اورجینال و جدید را نیز برای فیلم بنویسد و اجرا کند. همچنین کریس گالتا و مایک روزولیو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Sesame Street را بر عهده دارند.

اگرچه اطلاعاتی از دلیل عقب افتادن فیلم منتشر نشده، اما بسیاری اعتقاد دارند که برنامه کاری شلوغ هتوی باعث تاخیرهای پیاپی فیلم Sesame Street شده که ظاهرا تیم تولید در تلاش هستند تا این بازیگر را حفظ کنند. هتوی اخیرا در فیلم The Witches (جادوگران) به‌کارگردانی رابرت زمکیس، جلوی دوربین رفته که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. فیلم The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) دیگر فیلم او در سال ۲۰۲۰ است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده