نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیلم Endgame روی تغییرات فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تاثیر ندارد

جیمز گان در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ، وعده داد که هیچ فیلمی قرار نیست روی تغییرات فیلمنامه Guardians of the Galaxy Vol. 3 تاثیر داشته باشد.

تابستان سال گذشته جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. با این حال، پس از ماه‌ها سکوت خبری سرانجام والت دیزنی از استخدام دوباره گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خبر داد. بااین حال، اطلاعات کمی از این فیلم در دسترس است و همچنین بسیاری از طرفداران در انتظار این هستند که ببینند فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان‌بازی) قرار است چه تاثیری را روی فیلمنامه این فیلم داشته باشد. دلیل این موضوع در واقع اتفاقاتی بود که برای گروه نگهبانان کهکشان در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Endgame رخ داد. 

Guardians of the Galaxy

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان به این موضوع واکنش نشان داده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در اینستاگرام، جیمز گان در ابتدا تایید کرد که فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تا زمان اکران بارها ویرایش خواهد شد و در واقع این روش کاری او است، اما این موضوع ارتباطی به فیلم Avengers: Endgame ندارد، چرا که او حتی پیش از اکران این فیلم، از اتفاقات آن خبر داشته و فیلمنامه اصلی را با توجه به اتفاقات دو قسمت اخیر فیلم Avengers و پیش از اکران این دو فیلم نوشته بود. گان گفت:

فیلمنامه فیلم تغییر خواهد داشت؛ چرا که فیلمنامه‌های من همیشه در حال تغییر هستند تا زمانی که فیلمبرداری فیلم را شروع کنم. اما هیچ چیزی قرار نیست براساس فیلم Endgame تغییر کند؛ چرا که من قبل از نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians 3 از فیلمنامه و اتفاقات این فیلم خبر داشتم.

در حال حاضر گان وظیفه کارگردانی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) را بر عهده دارد و این فیلم مراحل فیلمبرداری خود را سپری می‌کند و پس از آن شاهد بازگشت او به دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۴ و قسمت دوم این فیلم در سال ۲۰۱۷ اکران شده‌ بودند، اما هنوز تاریخی برای اکران قسمت سوم اعلام نشده و ممکن است مراحل فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شود. همچنین گان پیش از این تایید کرده بود که اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) جریان داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده