// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

نسخه تمام سفید کیس Thermaltake S500 رونمایی شد

شرکت خوشنام ترمال تیک از نسخه جدید کیس Thermaltake S500 با ظاهری تمام سفید با نام Thermaltake S500 Tempered Glass Snow Edition رونمایی کرد.

در ابتدای سال جاری میلادی بود که شرکت ترمال تیک از کیس جدید خود با نام Thermaltake S500 رونمایی کرد. حالا و طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، این شرکت خوشنام از نسخه‌ی جدید این کیس که ظاهری تمام سفید و با حال و هوای فصل زمستان دارد، رونمایی کرده است که Thermaltake S500 Tempered Glass Snow Edition نام دارد و می‌توانید تصاویر آن را در طول مطلب مشاهده کنید.

ترمال تیک / Thermaltake

این کیس از طراحی استاندارد برای ATX بهره می‌برد؛ به این معنی که برای بزرگ‌ترین مادربردهای موجود در بازار (و کوچک‌تر از آن) طراحی شده است و دارای ۸ اسلات است که می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا با چرخاندن آن‌ها در جهت مناسب، کارت گرافیک خود را به‌صورت عمودی هم نصب کنید. در این کیس می‌توانید خنک‌کننده‌ی پردازنده یا همان CPU Cooler با ارتفاع حداکثری ۱۷۲ میلی‌متر، کارت گرافیک به طول حداکثری ۴۰۰ میلی‌متر و منبع تغذیه یا پاور به طول حداکثری ۲۲۰ میلی‌متر را به‌راحتی نصب کنید.

این کیس از نظر خنک‌کنندگی دارای یک عدد فن ۱۴۰ میلی‌متری برای ورود هوا و یک عدد فن ۱۲۰ میلی‌متر برای خروج هوا (در عقب) است که البته جای مناسب برای تعبیه و نصب فن‌های بیشتر نیز در آن لحاظ شده است؛ به‌طوری که می‌توانید حداکثر دو عدد فن ۲۰۰ میلی‌متری (یا سه عدد فن ۱۴۰ میلی‌متری) در جلو یا بالای این غول سفید جذاب نصب کنید. جنس بدنه کیس از نوع SECC است و درب کناری آن نیز توسط یک شیشه مرغوب پوشیده شده است. علی‌رغم به‌کارگیری مواد اولیه نه‌‌چندان عالی در این کیس، اما ظاهر و کارایی آن بسیار خوب به‌نظر می‌رسد.

ترمال تیک / Thermaltake

در حال حاضر قیمتی برای کیس Thermaltake S500 Tempered Glass Snow Edition اعلام نشده است. اما مدل پایه‌ی آن یعنی Thermaltake S500 در حال حاضر در فروشگاه آمازون به قیمت ۱۱۰ دلار به‌فروش می‌رسد.


منبع TomsHardware
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده