نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

قابلیت Photo Mode بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون در پلی استیشن 4 قابل دسترسی است

نسخه‌ی پلی استیشن بازی Red Dead Redemption 2 نیز قابلیت Photo Mode و محتوای بخش داستانی این بازی در پی سی را دریافت کرد. بازی Red Dead Online هم میزبان آپدیت Moonshiners شد.

قابلیت Photo Mode بین کاربران Red Dead Redemption 2 در پی سی به محبوبیت بالایی دست یافته است. بازیکنان می‌توانند از این طریق به تصاویر بسیار باکیفیت‌تری از محیط بازی دسترسی داشته باشند و در دنیای بزرگ RDR2 به عکاسی بپردازند. حالا راک‌استار در جدیدترین آپدیت بازی خود، این قابلیت را برای کاربران پلی استیشن 4 نیز فراهم کرده است. محتوای این بروزرسانی، ابزار دوربین، به همراه امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف، استیکرها، متن و بارگذاری مستقیم تصویر در Social Club را به نسخه پلی استیشن این بازی اضافه می‌کند.

در کنار محتوای Early-Access بازی Red Dead Online که اخیراً برای این بازی منتشر شد نیز بروزرسانی جدیدی به نام Moonshiners برای آن منتشر شده که به کاربران پلی استیشن 4 امکان دسترسی به تمامی محتوای جدید حالت داستانی بازی را که اولین بار برای پی سی منتشر شد فراهم می‌کند. فهرست محتوای این آپدیت عبارتند از:

  • مراحل Bounty Hunter بخش داستانی: تعقیب و دستگیری تبهکارانی به نام Herman Zizendorf ،Camille de Millemont و Bart Cavanaugh
  • مراحل Gang Hideout بخش داستانی: درگیری با گروه قاتلان Del Lobos در Gaptooth Breach و Solomon’s Folly
  • نقشه‌ی گنجینه‌های بخش داستانی: Landmarks of Riches و The Elemental Trail
  • مأموریت داستانی To The Ends of The Earth
  • سلاح‌های اضافه شده به بخش داستانی: M1899 Pistol ،Evans Repeater ،High Roller Revolver و LeMat Revolver
  • اسب‌های اضافه شده به بخش داستانی: Warped Brindle Arabian ،Few Spot Appaloosa ،Perlino Andalusian و Red Chestnut Arabian
  • پِرک‌های مخفی اضافه شده به بخش داستانی: Hawk Talon ،Cat Eye ،Shark Tooth ،Turtle Shell و Crow Beak

برورزسانی Moonshiners امکان دسترسی به محتوای بسته الحاقی Moonshiner Band و Hideout: Beaver Hollow را به همراه لباس‌ها و ایموت‌های جدید، برای کاربران Red Dead Online فراهم می‌کند. این محتوا تا تاریخ یکم بهمن ماه قابل دریافت خواهد بود. کاربران ایکس باکس وان نیز از این تاریخ به همین محتوا به همراه مواردی که بالاتر برای Red Dead Online نام برده شد، دسترسی خواهند داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده