// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

سازنده State of Decay استودیوی دوم خود را تاسیس می‌کند

قرار است استودیو Undead Labs، سازنده‌ی آثاری همچون State of Decay، علاوه‌بر تأسیس دومین استودیوی خود، یک آکادمی توسعه بازی هم تأسیس کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Undead Labs که توسط مایکروسافت خریداری شده است و ساخت بازی‌هایی مانند State of Decay را در کارنامه‌ی خود دارد، قصد دارد دومین استودیوی خود را تأسیس کند و همچنین یک آکادمی مشترک برای توسعه بازی‌های رایانه‌ای نیز در نیواورلئان واقع در ایالت لوئیزیانای آمریکا راه‌اندازی کند. پیام این استودیو را در این راستا می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

امروز مفتخر هستیم اعلام کنیم جف استرین، موسس و سرپرست استودیو Undead Labs، یک گام جدید و مهم را در توسعه‌ی این استودیو برداشته است. همان‌طور که تمامی افرادی که بازی State of Decay را تجربه کرده‌اند می‌دانند، ایده‌های بزرگ همیشه از شهرهای بزرگ متولد نمی‌شوند. گاهی اوقات قهرمانان از مکان‌ها و شهرهای کمتر شناخته شده می‌آیند. برای همین است که توسعه‌ی بازی‌ها بیشتر به تیم‌های کامل‌تر و مجرب‌تر نیاز دارند. جف مثل یک شهر کوچک است که تصمیم به تأسیس یک استودیوی جدید و همچنین راه‌اندازی یک آکادمی مشترک توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی در نیواورلئان واقع در ایالت لوئیزیانا کرده است.

وی با پشتیبانی شرکت Microsoft و ایکس‌باکس، نه‌تنها به کار قبلی خود در سمت سرپرستی استودیو Undead Labs ادامه می‌دهد، بلکه با مدیریت خود قصد دارد افراد مستعدی را وارد تیم توسعه بازی کند که شاید تاکنون فکر این را هم نکرده باشند که روزی در صنعت بازی‌های ویدیویی مشغول به‌کار شوند! شاید حتی شخصی که تصور کوچکی از نسخه‌ی بعدی State of Decay در ذهن دارد هم بتواند وارد این آکادمی شود و مفید واقع شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده