نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

مهران مهام از وضعیت رضا عطاران و صدا و سیما می‌گوید

مهران مهام، تهیه‌کننده تلویزیون ایران اخیرا در گفتگویی از وضعیت موجود بین رضا عطاران و صدا و سیما سخن گفته است.

مقاله‌ مرتبط:

رضا عطاران یکی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی تلویزیون ایران محسوب می‌شود. کارگردان و بازیگری که سابقه ساخت سریال‌های مختلفی و نقش‌آفرینی در آن‌ها را داشته است. سریا‌ل‌هایی غالبا کمدی که به محبوبیت قابل‌توجه‌ای در میان مردم نیز رسیده‌اند. مدت نسبتا زیادی است که رضا عطاران با صدا و سیما همکاری نکرده‌ است. در سال‌های اخیر عمده فعالیت رضا عطاران به سینما معطوف شده است. فعالیتی که حداقل از نظر تجاری بسیار موفق بوده است و حالا رضا عطاران یکی از چهره‌های پول‌ساز سینمای ایران محسوب می‌شود. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ مهران مهام، تهیه‌کننده تلویزیون، از وضعیت موجود بین رضا عطاران و تلویزیون صحبت کرده است. مهام در ابتدا از بازیگر دلخواه خود به شرح زیر سخن گفت:

به نظرم امروز یکی از بازیگرانی که می‌تواند در هر دو ژانر کمدی و اجتماعی بازی کند، رضا عطاران است.

وی افزود:

او توانست در طول این سال‌ها از توانایی‌های خود به خوبی مدیریت و صیانت کند و امروز جزو برندهای فروش است. من چند بار تلاش کردم که رضا عطاران به تلویزیون برگردد؛ حتی او را بارها تا دم در صداوسیما آوردم اما اتفاقاتی افتاد که این میسر نشده است.

رضا عطاران

مهران مهام درنهایت اضافه کرد:

ان شاء الله مشکلات عطاران با تلویزیون حل می‌شود و هرچه زودتر او به تلویزیون باز خواهد گشت چون صداوسیما خانه رضا عطاران است.

رضا عطاران سابقه ساخت سریال‌های «بزنگاه»، «ترش و شیرین»، «متهم گریخت»، «خانه به دوش»، «کوچه اقاقیا»، «مجید دلبندم» را دارد. رضا عطاران در سریال‌ها و فیلم‌هایی نظیر «توفیق اجباری»، «نیش زنبور»، «از ما بهترون»، «بعد از ظهر سگی سگی»، «ورود آقایان ممنوع»، «اسب حیوان نجیبی است»، «ورود آقایان ممنوع»، «دهلیز»، «بی‌خود و بی‌جهت»، «نهنگ عنبر» و «هزارپا» نقش‌آفرینی کرده است. رضا عطاران سابقه ساخت فیلم‌های «خوابم می‌آد»،‌ «رد کارپت» و «دراکولا» را دارد. وی به‌زودی فیلم سینمایی «زیرنظر» را به‌عنوان بازیگر و مشاور کارگردان روی پرده خواهد داشت.

شما کاربران زومجی درباره بازگشت رضا عطاران به تلویزیون چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده