نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بتای محدود نسخه بازسازی بازی‌ های Commandos 2 و Praetorians در دسترس قرار گرفت

بازی‌های محبوب و قدیمی Commandos 2 و Praetorians با نسخه‌های بازسازی و کیفیت HD بازگشته‌اند. نسخه بتای این بازی‌ها هم‌اکنون برای خریداران این بازی‌ها دردسترس قرار دارد.

نسخه بتای محدود و آزمایشی بازسازی بازی‌های محبوب Commandos 2 و Praetorians درحال حاضر در دسترس قرار گرفته است. کسانی که پیش‌تر این بازی‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند نسخه بتا را تجربه کنند.

این دو بازی از طریق فروشگاه کالیپسو (Kalypso Store) به‌صورت جداگانه یا بسته ویژه‌ی دوتایی قابل خریداری هستند. کدهای دسترسی به نسخه بتا از طریق استیم قابل دریافت است. با این کدها می‌توانید نسخه‌ی بتا را در اولین فرصت تجربه کنید. در این نسخه، آموزش‌های اولیه، مأموریت‌های داستانی، نقشه‌های جنگی و همچنین حالت چندنفره بازی Praetorians در دسترس قرار دارند.

در هفته‌های آینده باید شاهد بهبود و رفع مشکلات این نسخه‌های بتا باشیم. نسخه کامل این دو بازی محبوب در تاریخ ۴ بهمن برای پلتفرم ویندوز و در بهار سال آینده برای کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. انتشار این بازی‌ها برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، تبلت‌های اندرویدی و آیپد نیز برنامه‌ریزی شده است. تریلر گیم‌پلی نسخه بازسازی بازی Commandos 2 را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده