نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

بازیگر فیلم Fast and Furious به جمع بازیگران سریال Lisey’s Story پیوست

سانگ کنگ، بازیگر مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن»، به لیست بازیگران سریال Lisey's Story (داستان لیزی) شبکه اپل تی وی پلاس اضافه شد.

طبق گزارش سایت خبری وِرایتی، سانگ کنگ، بازیگر آمریکایی که اصالتی کره‌ای دارد و بیشتر به دلیل نقش‌آفرینی در مجموعهٔ فیلم‌های «سریع و خشن» شناخته می‌شود، به جمع بازیگران سریال Lisey's Story (داستان لیزی) اپل تی وی پلاس پیوست. رمان «داستان لیزی» که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، جدیدترین رمان استیون کینگ معروف است که قرار است یک اقتباس تلویزیونی براساس آن با همکاری شرکت اپل و جی جی آبرامز (شرکت بد ربات) ساخته و از سرویس استریم جدید Apple TV Plus پخش شود.

سانگ کنگ در این سریال با جولین مور، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Still Alice (هنوز آلیس)، کلایو اوون که برای بازی در Closer (نزدیک‌تر) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، دین دی‌‌هان، بازیگر آثاری چون فیلم Chronicle (تاریخچه)، فیلم Lawless (بی‌قانون)، فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، فیلم A Cure for Wellness (درمانی برای سلامتی)، فیلم The Kid (کید) و فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets (والرین و شهر هزار سیاره) و جوآن آلن، همبازی خواهد شد. جولین مور و کلایو اوون به ترتیب قرار است نقش لیزی لندون و اسکات لندون را در این سریال بازی کنند و دی‌هان نیز نقش شخصیتی به‌نام جیم دوولی را در این سریال بر عهده دارد. همچنین جوآن آلن نیز دیگر بازیگر سریال «داستان لیزی» است که نقش شخصیتی با نام آماندا را قرار است بازی کند. هنوز اطلاعاتی از نقشی که برای سانگ کنگ در نظر گرفته شده، منتشر نشده است و باید منتظر اخبار آتی در این رابطه بمانیم.

Sung Kang

سریال Lisey's Story به بررسی رویدادهایی می‌پردازد که باعث می‌شود لیزی با واقعیت‌هایی شگفت‌انگیز و فراموش‌شده از شوهرش مواجه شود که پیش از این آنان را سرکوب و فراموش کرده بود. استیون کینگ وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۸ قسمت سریال Lisey's Story را بر عهده دارد و او به‌ همراه آبرامز و بن استفنسون، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال «داستان لیزی» حضور دارد. پس از سریال 11.22.63 و سریال Castle Rock (کسل راک)، سریال Lisey's Story قرار است سومین همکاری مشترک کینگ و آبرامز باشد.

طرفداران مجموعهٔ محبوب «سریع و خشن»، سانگ کنگ را با ایفای نقش شخصیت هان به خاطر دارند و این بازیگر در فیلم‌های The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشن: توکیو دریفت)، The Fast and the Furious 4 (سریع و خشن ۴)، Fast and the Furious 5 (سریع و خشن ۵) و The Fast and the Furious 6 (سریع و خشن ۶) حضور داشت و در هر چهار فیلم با جاستین لین همکاری داشت که قرار است قسمت نهم این مجموعه را نیز کارگردانی کند. از اوایل مرداد ماه بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) آغاز شد و در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگرانی چون وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لودا کریس در نقش تج پارکر و ناتالی امانوئل در نقش رمزی باشیم و همچنین جان سینا، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در قسمت جدید فیلم Fast and Furious حضور داشته باشند و به‌‌ ایفای نقش بپردازند. اوسونا، خواننده پورتوریکویی که در چند سال اخیر طرفدار زیاد پیدا کرده است، در قسمت جدید مجموعهٔ Fast and Furious، به جرگه بازیگران حرفه‌ای خواهد پیوست. همچنین در خبری اعلام شد فرانسیس انگانو، مبارز کامرونی فرانسوی‌ سنگین وزن مسابقات UFC، نقش شخصیتی ویژه را در قسمت جدید مجموعهٔ «سریع و خشن» ایفا خواهد کرد؛ این فیلم اولین تجربهٔ کاری فرانسیس انگانو در حوزه سینما خواهد بود. نکتهٔ جالب اینجاست که تا این لحظه خبری از همکاری مجدد سانگ کنگ و جاستین لین نیست و احتملاً شخصیت هان در قسمت جدید حضور نخواهد داشت. فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

گفتنی است سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار کرده است که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است و با این اشتراک پایین ماهیانه، امید زیادی به جذب بیننده در ابتدای کار دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده