نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

احسان علیخانی از شرکت کنندگان فصل اول عصر جدید می‌گوید

احسان علیخانی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست دستمزدِ بالای شرکت‌کنندگان عصر جدید صحبت کرد.

چندی پیش خبری مبنی‌بر درخواست مالی هنگفت شرکت‌کنندگان فصل اول برنامه «عصر جدید» برای اجرای برنامه در صدا و سیما منتشر شد. این خبر واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت. حالا، بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، احسان علیخانی نیز در پاسخ به سوالی در این مورد، صحبت‌هایی کرده است. احسان علیخانی اخیرا به‌عنوان تهیه‌کننده مستند «شیب تند» در جشنواره سینما حقیقت حضور پیدا کرده است. وی در ابتدا در پاسخ به سوالی درباره تهیه مستند «شیب تند» گفته است:

سال ۹۷ که یک سال از زلزله کرمانشاه گذشته بود، من و چند نفر از دوستانم رفتیم برای بازدید تا ببینیم می‌توان بعد از یک سال کاری انجام داد یا خیر و اینکه روند سرویس رسانی و خدمات‌دهی به مردم چطور است. صرفاً می‌خواستیم کنکاشی داشته باشیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در باب زیاد شدن مسابقات استعدادیابی پس از «عصر جدید»، گفت:

دوستی به من گفت چرا ماه عسل را رها کردی؟ گفتم اینقدر برنامه‌های مشابه و خرده مشابه ماه عسل زیاد شد که به نظرم ذایقه مخاطب داشت پر می‌شد و درواقع سرریز می‌شد و پرسید عصر جدید را کی رها می‌کنی؟ که جواب دادم وقتی تلنت شو در تلویزیون زیاد شود. معمولاً وقتی کاری در تلویزیون می‌گیرد، مشابه شاکله آن زیاد رخ می‌دهد ولی «عصر جدید» خیلی کار سختی است.

احسان علیخانی

احسان علیخانی نهایتا در پاسخ به سوالی در باب خبر منتشر شده درباره درخواست دستمزد بالای استعدادهای «عصر جدید» به شرح زیر سخن گفت:

من اطلاعی ندارم، ولی یکی از دلایلی که این برنامه ساخته شد،‌ برای این بود که این بچه‌ها استعدادهایشان دیده شوند، بروند کار کنند و اتفاقاً پول دربیاورند. اینکه خودشان چقدر عدالت داشته باشند و منصف باشند دیگر دست خودشان است. من خیلی در جریان کم و کیف ماجرا نیستم.

احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده تلویزیون است. وی سابقه ساخت برنامه‌های «ماه عسل»، «عصر جدید»، ویژه برنامه‌های مناسبتی و تهیه فیلم‌های سینمایی را در کارنامه دارد. نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های احسان علیخانی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده