نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

فلاوینگو؛ بهترین ایرلاین های خارجی کدامند؟

 فلاوینگو درباره‌ی بهترین ایرلاین‌ های خارجی نکات گران‌بهایی دارد که درادامه از آن‌ها آگاه می‌شوید.

هر ساله وب سایت‌های معتبر در عرصه گردشگری و همچنین مسافرت‌های هوایی نظیر سایت تریپ ادوایزر و همچنین اسکای تریکس، شرکت‌های هواپیمایی جهان را بررسی کرده و براساس معیارهای مختلفی نظیر نظم در پروازها، کیفیت خدمات ارائه شده در حین پرواز به مسافران، رتبه‌بندی می‌کنند. برای کسانی که اغلب در سفر مسافت های طولانی را طی می‌کنند اطلاع از شرایط و خدمات ارائه شده توسط ایرلاین های خارجی بسیار اهمیت دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا فهرستی از بهترین ایرلاین های خارجی را به شما معرفی کنیم.

۱- پگاسوس ایرلاینز (Pegasus Airlines)

این ایرلاین خصوصی ترکیه‌ای، یکی از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین خطوط هواپیمایی ترکیه است که به بیش از ۹۷ کشور جهان در اروپا و خاورمیانه پروازهای مسافربری و باربری دارد. بیشتر پرواز های هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه صبیحه گوکچن صورت می‌گیرد. دفتر مرکزی این خط هوایی در شهر استانبول ترکیه قرار دارد و از میان شهر های ایران فقط از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران  پرواز انجام میگیرد. پگاسوس کلمه یونانی به‌معنی اسب بالدار وفادار است.

۲- لوفت هانزا ایرلاین ( Lufthansa Airlines)

فلاوینگو

لوفت هانزا با داشتن بیشترین تعداد هواپیما، عنوان بزرگ‌ترین ایرلاین اروپا را نصیب خود کرده است. لوفت هانزا یکی از ۵ عضو استار الاینس Star Alliance است که درواقع بزرگ‌ترین اتحاد شرکت‌های هواپیمایی جهان محسوب می‌شوند. این شرکت حامل پرچم آلمان است وبه بیش از ۷۸ کشور جهان و ۲۱۵ مقصد پرواز انجام می‌دهد.  اکثریت کارمندان شرکت هئاپیمایی لوفت هانزا جز سهام‌داران این خطوط هواپیمایی هستند.

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر کلن آلمان قرار گرفته است و از میان شهرهای ایران فقط از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران به مقصد وین و فرانکفورت پرواز مستقیم دارد.

۳- تای ایرویز (Thai  Airways)

این ایرلاین تایلندی توانست در سال ۲۰۱۶ عنوان بهترین هواپیمایی منطقه را به دست آورد. تای ایرویز اولین شرکت هواپیمایی بود که کابین هواپیماهای خود را مجهز به فیلتر هوا برای مقابله با گرد و غبار کرد. اگرچه بیشترین پروازهای شرکت هواپیمایی تای ایویز به آسیای جنوب شرقی و همچنین اروپا بوده است اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ایرلاین اولین شرکت هواپیمایی در آسیا بود بود که به مقصد فرودگاه هیترو لندن پرواز مستقیم انجام داد.

تای ایرویز ادعا می‌کند که غذاهای کلاس اکونومی آن می‌توانند به‌سادگی با غذاهای بیزنس کلاس بسیاری از ایرلاین‌های دیگر رقابت کنند و حتی از انها پیشی بگیرند.

یونیفرم‌های ابریشمی و بنفش مهمانداران ایرلاین تایلندی به طراحی داخلی هواپیماهای این ایرلاین بسیار نزدیک است. شعار هواپیمایی تایلند «نرم و صاف مثل ابریشم» است که به خوبی ظاهر و لباس های خاص مهمانداران این ایرلاین را توضیح می‌دهد.

۴- ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

ترکیش ایرلاین یکی از بهترین خطوط هواپیمایی دنیا محسوب می‌شود که متعلق به شرکت هواپیمایی بین‌المللی ترکیه است. این شرکت هاپیمایی در ایران بسیار شناخته شده است و بیشتر مسافرینی که قصد سفر به ترکیه را دارند از این ایرلاین استفاده می‌کنند. این شرکت در سال  ۲۰۱۵ به‌عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا و چهارمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شد و در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ عنوان بهترین صندلی کلاس اکونومی را از آن خود کرده است.

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر استانبول ترکیه واقع شده است و روزانه به ۳۰۲ مقصد در ۱۲۰ کشور در تمام جهان و به قاره های آسیا، اروپا، افریقا و آمریکا پرواز مستقیم دارد. این خط هواپیمایی به‌دلیل کیفیت بالای خدمات و غذا، امنیت پرواز و استفاده از هواپیماهای مدرن مشهور است.

۵- امارات ایرلاینز ( Emirates Airlines)

فلاوینگو

ایرلاین امارات به‌عنوان یکی از لوکس ترین و چشم نواز ترین ایرلاین های جهان شناخته می‌شود. این شرکت هواپیمایی بزرگ‌ترین خطوط هواپیمایی خاورمیانه به شمار می آید که به به بیش از ۱۴۲ مقصد از ۷۸ کشور جهان پرواز دارد. در حال حاضر ایرلاین امارات هفتمین ایرلاین بزرگ دنیا، از لحاظ میزان جابجایی مسافر بین‌المللی و بزرگ‌ترین ایرلاین دنیا از لحاظ مقیاس کیلومتر، برای هر مسافر است. با خرید بلیط بخش بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی خدمات جالبی را دریافت خواید کرد. مثلا یک راننده شخصی شما را از مبدا به فرودگاه می آورد. یکی از ویزگی های معروف خطوط هواپیمایی امارات سالن های انتظار فرودگاه است که بی شباهت به سالن هتل‌ها نیست. در این سالن ها انواع نوشیدنی ها و غذاهای متنوع سرو می‌شود و حتی جالب است بدانید در بسیاری از سالن های انتظار فرودگاه های این خط هواپیمایی، دوش وجود دارد.

یکی دیگر از ویزگی های معروف این خط پروازی مهمانداران آن است. مهمانداران ایرلاین امارات به خاطر پوشش جذاب  و پر زرق و برقشان معروف هستند. و خدمه پروازی این خط هواپیمایی جز خوش تیپ ترین مهمانداران پروازی به شمار می‌روند.

۶- سنگاپور ایرلاینز ( Singapore Airlines)

این ایرلاین جز ۲۰ خطوط هواپیمایی منظم جهان به حساب می آید که بیش از ۸۴ درصد پروازهای ان سر ساعت انجام می‌شود.ایرلاین سنگاپور تاکنون توانسته است جوایزی نظیر بهترین ایرلاین جهان، بهترین فرست کلاس جهان، بهترین ایرلاین آسیا، و بهترین صندلی فرست کلاس جهان را از آن خود کند.  ‎این ایرلاین یکی از ‏جوانترین ناوگان های هوایی جهان به شمار می‌رود که به شش قاره پرواز می‌کند. در برخی از مسرهای پروازی خدمات خاصی به مسافران ارائه می‌شود، به‌عنوان مثال مسافران زمانی‌که خرید آنلاین بلیط هواپیما انجام می‌دهند می‌توانند ۲۴ ساعت قبل از شروع پرواز به‌صورت آنلاین غذای مورد علاقه خود را سفارش بدهند . مهمانداران سنگاپور لباس جذاب سنتی کشور سنگاپور را برتن دارند که از سال ۱۸۶۸ تاکنون به همین شکل بوده است و رنگ آمیزی جذابی دارد.

۷- ایرنیوزلند (Air New Zealand )

این ایرلاین نیوزلندی در سال ۲۰۱۰ از فدراسیون جهانی هواپیماها عنوان شرکت هواپیمایی برتر سال  و همچنین در سال ۲۰۱۴ نیز از طرف JACDEC، عنوان امن ترین ایرلاین جهان را دریافت کرد. این شرکت که حامل پرچم نیوزلند است، مدعی است که راحت‌ترین فضا را برای مسافران خود فراهم آورده است. همچنین این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در سال ۲۰۰۹ حامی مسابقات راگبی نیوزلند نیز بوده و از مهم‌ترین و اصلی ترین اسپانسرهای ورزشی این کشور محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در اوکلند نیوزلند واقع شده است و به ۵۲ مقصد مختلف در ۲۰  کشور جهان پرواز دارد.

در سال ۲۰۱۰ ویزگی اسکای کوچ (Sky Couch) به پروازهای این شرکت اضافه شد که بسیار مورد استقبال والدینی قرار گرفت که بچه های کوچک داشتند. این ویزگی درواقع صندلی‌های انعطاف‌پذیر و قابل تغییری هستند که به شکل تخت کوچکی در می‌آیند که افراد بتوانند در آن‌ها دراز بکشند. در آخر یادآور شویم که در وب سایت فلاوینگو می‌توانید از بهترین ایر لاین های دنیا خرید بلیط هواپیما خارجی را با خیال آسوده انجام دهید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده