نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار بازی Bloodroots به سال ۲۰۲۰ موکول شد

درحالی‌که انتشار Bloodroots به اوایل سال ۲۰۲۰ تأخیر خورد، مشخصد شد که این بازی در فروشگاه Epic Games نیز عرضه می‌شود.

Bloodroots یک بازی اکشن و سرعتی، ساخته استودیو Paper Cult است که در خلال معرفی جوایز بهترین بازی‌های سال Epic Games Store، به‌عنوان یکی از بازی‌های آینده‌ی این فروشگاه معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که تاریخ انتشار آن از تابستان سال جاری به اوایل سال ۲۰۲۰ موکول شد.

با وجود اعلام خبر تأخیر در عرضه‌ی بازی Bloodroots، علاقه‌مندان می‌توانند از همین الان این بازی را در فروشگاه Epic Games پیش‌خرید کنند. پیش سفارش این بازی براساس منطقه‌ی جغرافیایی اقامت خریدار ۱۹.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. ضمناً برای افرادی که قبل از انتشار این بازی اقدام به خرید آن می‌کنند، ۱۰٪ تخفیف درنظر گرفته شده است. همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در بازه‌ی بهمن ماه سال جاری تا فروردین ۹۹ شاهد عرضه‌ی Bloodroots در اپیک گیمز استور باشیم.

Bloodroots جدیدترین محصول Paper Cult است که بازیکنان در داستان آن نقش شخصیت Mr. Wolf را برعهده دارند. آقای گرگ از یک اقدام به قتل جان سالم به در برده و حالا به‌دنبال قاتل خود می‌گردد. این بازی مشابه با بازی‌هایی مانند Hotline Miami و Ape Out در ژانر اکشن و سرعتی طراحی شده و شما باید با استفاده از تجهیزات و سلاح‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، دشمنان پیش روی خود را در سریع‌ترین حالت ممکن از مقابل بردارید.

با وجود اینکه بازی‌های بزرگی همچون Cyberpunk 2077، Doom Eternal و The Last of Us Part 2 در بازه‌ی انتشار Bloodroots منتشر می‌شوند، این بازی نیز جزو مواردی است که باید منتظر عرضه‌ی آن ماند. کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز همزمان با Epic Games Store این بازی را دریافت خواهند کرد. البته در سرویس آنلاین استیم نیز صفحه‌ی اختصاصی Bloodroots ایجاد شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا در قرارداد اپیک گیمز اشاره‌ای به انتشار انحصاری این بازی شده یا اینکه شاهد عرضه‌ی آن در فروشگاه دیجیتالی Valve نیز خواهیم بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده