// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶

حسن پاجانی مدال طلای بازی PES 2020 مسابقات IeSF را به‌دست آورد

حسن پاجانی با شکست نماینده ژاپن در فینال یازدهمین فصل مسابقات IeSF توانست به عنوان قهرمانی و مدال طلای بازی PES 2020 دست یابد.

مرحله اصلی یازدهمین فصل مسابقات IeSF از روز چهارشنبه، ۲۰ آذر به میزبانی سئول پایتخت کره جنوبی کار خود را شروع کرده است. این رویداد در سه رشته Tekken 7 ،Dota 2 و PES 2020 نمایندگان کشورهای مختلف جهان را به چالش کشید که در نهایت حسن پاجانی، نماینده کشورمان توانست با پیروزی در بازی فینال به عنوان قهرمانی در رشته PES دست یابد.

نماینده کشورمان در بازی فینال شروع سختی را تجربه کرد و در بازی اول توانست بعد از کسب نتیجه ۳:۳ در وقت اضافه کار را در ضربات پنالتی به پایان برساند و به عنوان پیروز میدان وارد دومین راند بازی فینال شود. در دومین راند بازی فینال شاهد قدرت‌نمایی و بازی خوب نماینده ژاپن بودیم که توانست نتیجه ۵:۲ را کسب کند و نتیجه نهایی بازی به راند سوم کشیده شد. در نهایت در راند سوم و نهایی بازی فینال شاهد درخشش حسن پاجانی بودیم که با کسب نتیجه ۲:۵ و در هم کوبیدن نماینده ژاپن، نتیجه نهایی ۲:۱ را کسب کرد و به عنوان قهرمانی و مدال طلای یازدهمین فصل مسابقات IeSF در رشته PES 2020 دست یافت.

مسابقات IeSF

حسن پاجانی پیش از این نیز در میادین بین‌المللی مختلفی حضور داشته است و عناوین مختلفی را کسب کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب رتبه چهارم جهان در مسابقات World Electronic Sports Games و عنوان نایب قهرمانی آسیا در رقابت‌های مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقات کشور ایران در رشته Tekken 7 نیز نماینده داشت که با ثبت یک پیروزی و سه باخت در مرحله گروهی مسابقات در جایگاه چهارم گروهش قرار گرفت و از دور مسابقات حذف شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده