// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

تیزر قابل بازی نسخه ریمیک Gothic منتشر شد

استودیو تی اچ کیو نوردیک یک تیزر قابل بازی (شبیه به نسخه دمو) از نسخه بازسازی‌ شده‌ بازی Gothic را در استیم منتشر کرده است تا استقبال طرفداران را بسنجد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در اقدامی جالب، استودیو THQ Nordic یک تیزر قابل بازی از نسخه بازسازی‌شده‌ی بازی Gothic را در فروشگاه استیم منتشر کرده است تا اگر استقبال طرفداران به حد قابل قبولی رسید، تولید کامل آن را شروع کند. این تیزر قابل بازی که شبیه به یک نسخه‌ی دمو است، تنها برای کسانی قابل دریافت و اجرا است که یکی از بازی‌های مجموعه Gothic یا یکی از بازی‌های ساخته شده توسط استودیو Piranha Bytes را داشته باشند. اگر شما نیز دارای یکی از این شرایط هستید، می‌توانید تیزر بازی را هم‌اکنون از استیم دریافت کنید. تی اچ کیو نوردیک همچنین تریلری نیز از این تیزر منتشر کرده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تاکنون سابقه نداشته است که شرکتی برای سنجیدن علاقه‌ی طرفداران خود، چنین اقدام جالبی را انجام داده باشد. البته شرکت‌هایی مثل کپکام جملات معروفی دارند که می‌گوید اگر افراد بیشتری بازی‌های مجموعه Resident Evil را خریداری کنند، ما هم تعداد بیشتری از آن را خواهیم ساخت؛ اما این‌که شرکتی تیزر قابل بازی از یک اثر را منتشر کند، در نوع خود منحصربه‌فرد و جالب است. در این تیزر بازیکنان باید وقت کافی را صرف کنند تا بتوانند در نهایت برای ساخت یا عدم ساخت ریمیک بازی Gothic، نظر دهند. در حال حاضر و با توجه به نظرات کاربرانی که این تیزر را در استیم تجربه کرده‌اند، این‌طور به نظر می‌رسد که استقبال زیادی از بازی نشده است و کارها آن‌ طوری که THQ Nordic انتظار داشته، پیش نرفته است. البته در نظر داشته باشید که این نظرات و نقدها ممکن است تغییر کند.

همچنین باید بدانید که این تیزر توسط استودیو Piranha Bytes ساخته نشده است و تنها یک تیم کوچک در تی اچ کیو نوردیک مسئول ساخت آن بوده‌اند. اگر در نهایت تصمیم بر ساخت این بازی گرفته شود، قطعا تیم توسعه آن از همه نظر گسترش پیدا خواهد کرد و بازی از صفر ساخته خواهد شد. صرف‌نظر از این‌که این نسخه بازسازی‌شده به واقعیت بدل شود یا خیر، اقدام THQ Nordic جالب توجه است. نسخه اصلی بازی Gothic در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و توانست توجه منتقدین و کاربران را به سوی خود جلب کند؛ به‌طوری که گسترش خوبی نیز داشت و دو دنباله و همچنین سه بسته الحاقی برای آن منتشر شد. حال باید صبر کرد و دید که سرنوشت نسخه ریمیک آن چه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده