نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴

بازی Gears Tactics شامل پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود

راد فرگوسن در حساب توییتر خود رسما اعلام کرد که Gears Tactics بازی تک نفره‌ای است که گیمر در آن هیچ پرداخت درون برنامه‌ای را مشاهده نمی‌کند.

بیش از یک سال از نمایشگاه E3 2018 گذشته است؛ رویدادی که در آن استودیوی کوالیشن (The Coalition) اسپین آفی از مجموعه Gears of War را برای طرفداران خود معرفی کرد. Gears Tactics یک بازی استراتژی و نوبتی است که در آن طرفداران با شخصیت‌های متنوع این مجموعه در قالب جدیدی آشنا می‌شوند و بازی را تجربه می‌کنند. طبق پیش‌بینی‌ها روز گذشته طی مراسم The Game Awards 2019 تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که ضمن نمایش گیم‌پلی و مکانیزم مبارزات، تاریخ دقیق و رسمی عرضه بازی نیز مشخص شد. بازی Gears Tactics قرار است در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۹۹ (۲۸ آوریل ۲۰۲۰) برای ایکس باکس وان و کامپیوتر روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، راد فرگوسن، مدیر استودیوی کوالیشن، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که بازی Gears Tactics اثر تک نفره‌ای است که با وجود موارد و آیتم‌های فراوان برای شخصی سازی کاراکترهای داخل بازی، گیمر شاهد هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود و تمام آنها را به‌صورت رایگان می‌تواند با گذشت زمان در بازی کسب کند.

حال باید منتظر ماند و دید تا چه میزان این ادعا رنگ واقعیت به‌خود می‌گیرد و آیا با اعمال چنین سیاستی شاهد مبارزات و کسب پیروزی بر اساس مهارت‌های گیمر خواهیم بود یا بالاخره رد پای هزینه و پرداخت‌های درون برنامه‌ای به چشم خواهد خورد؟ شما هم اگر از طرفداران مجموعه Gears of War هستید، لطفا نظرات خود را در رابطه با بازی Gears Tactics و سیاست‌های استودیوی کوالیشن با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده