نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

بسته الحاقی داستانی جدیدی برای The Outer Worlds تایید شد

آبسیدین در پستی که برای تشکر از حمایت هواداران منتشر کرده بود، انتشار یک DLC داستانی جدید برای بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۲۰ را تأیید کرد.

Obsidian مطلب جدیدی را در فروم خود منتشر کرده که از حمایت همه جانبه‌ی هوادارن خود از بازی The Outer Worlds تشکر به عمل آورده است. در بخشی از این نامه، انتشار یک بسته‌ی الحاقی جدید برای بخش داستانی این بازی در سال ۲۰۲۰ تأیید شده است. اکثر محتوای این پست، به تشکر از هواداران برای رأی دادن به بازی The Outer Worlds در مراسم The Game Awards تعلق داشت که در بخش انتهایی آن نیز خیلی بی سر و صدا به خبر بزرگی اشاره می‌شود:

این سفر هنوز به پایان نرسیده است و باید از این طریق اعلام کنیم که در سال آینده، داستان بازی Outer Worlds با انتشار DLC های جدیدی گسترش خواهد یافت.

واضح است که وقتی یک بازی به اندازه‌ی The Outer Worlds موفقیت کسب می‌کند، باید انتظار انتشار DLC های جدید برای آن را داشت. با این حال با توجه به پروژه‌های بزرگی که آبسیدین در راه دارد، تصمیم به عبور از این بازی نیز چندان غافلگیر کننده نخواهد بود. از طرفی، داستان بازی The Outer Worlds نیز تکمیل شده به نظر می‌رسد و احتمالاً این DLC به جای ادامه‌ی داستان این بازی، بیشتر به اتفاقات قبلی داستان بپردازد. در واقع آبسیدین این فرصت را دارد که یک داستان کاملاً جدید را در این بازی بازگو کند.

با توجه به این که در حال حاضر به جز چند جمله در یک پست فروم، اطلاعاتی از این محتوای جدید نداریم، نمی‌توان بیش از این روی تحلیل و بررسی آن مانور داد. به خصوص با دنیای بزرگی که آبسیدین در این بازی در اختیار دارد. در واقع این که آیا این DLC در قالب معرفی کاراکترهای جدید منتشر می‌شود یا این که به داستان کوتاهی از یک گروه دیگر می‌پردازد هنوز قابل بحث نبوده و احتمالات زیادی پیش روی ما قرار دارد.

The Outer Worlds هم اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است و در ابتدای سال جدید میلادی نیز برای کنسول‌های نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی در سرویس اشتراک Xbox Games Pass نیز وجود دارد که امکان تجربه‌ی این RPG جذاب و متفاوت را ساده‌تر کرده است. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد که در بخش‌هایی از آن می‌خوانیم:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.

 شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی The Outer Worlds را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده