// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

بسته الحاقی The Last Autumn بازی Frostpunk با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Eleven Bit با انتشار تریلری از بسته الحاقی جدید بازی Frostpunk با نام The Last Autumn رونمایی کرد که قرار است ماه آینده منتشر شود.

بازی Frostpunk به‌عنوان یک اثر استراتژی که با حال و هوای بقا ساخته شده است، به سرعت در حال پیدا کردن طرفداران خاص خود است که روز به روز به تعداد آنان افزوده می‌شود. اگرچه بسته‌ی الحاقی قبلی این بازی با نام The Rifts نتوانست آن طوری که باید خوب ظاهر شود، اما استودیو Eleven Bit همان‌طور که پیش‌تر نیز وعده داد بود بعد از انتشار بازی محتویات زیادی برای آن بسازد، حالا هم یکی از وعده‌های خود را عملی کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی قرار است ماه آینده این بازی پذیرای بسته الحاقی جدیدی با نام The Last Autumn باشد که محتوای بزرگ و هیجان‌انگیزی را به آن اضافه می‌کند. تریلر این بسته را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

داستان این DLC شما را به رخدادهای پیش از داستان اصلی بازی می‌برد و می‌توان گفت که بسته The Last Autumn پیش‌درآمد داستان اصلی بازی است. بازی Frostpunk در یک سرزمین یخ‌زده جریان دارد که تنها تمدن بازمانده در کره‌ی زمین است و شما باید تلاش کنید تا آن را حفظ کنید. بسته الحاقی The Last Autumn به شما نشان می‌دهد که چگونه وضعیت سیاره‌ی ما به این وضع دردناک منتهی شده است. در این بسته الحاقی بازیکنان به‌طور کلی با محیطی جدید و عاری از برف و سرما روبه‌رو هستند و باید با استفاده از قوانینی که در کتاب موسوم‌به Book of Laws وجود دارد، برای ساخت و گسترش شهر و تمدن خود تلاش کنند. البته در نظر داشته باشید که از نظر ساختمان‌ها و تکنولوژی‌ها، این بسته الحاقی مورد جدیدی برای ارائه دادن ندارد.

بسته الحاقی اول بازی یعنی The Rifts را می‌توان به یک چراغ تشبیه کرد که تنها مرکز یک صفحه تاریک را روشن کرده بود. اما بسته الحاقی The Last Autumn به مثابه گسترش نور آن چراغ است که ساخت و انتشار محتویات بیشتری را برای این بازی نوید می‌دهد. احتمالا با شنیدن این‌که بسته The Last Autumn به قبل از داستان اصلی بازی سفر می‌کند، متعجب شده‌اید؛ اما از سوی دیگر دانستن این‌که به چه دلیل و چگونه سیاره‌ی زمین تبدیل به مکان یخ‌زده‌ای شده است، بدون شک جالب خواهد بود. تاریخ انتشار بسته الحاقی The Last Autumn بازی Frostpunk برابر خواهد بود با ۲۱ ماه ژانویه ۲۰۲۰ (یکم بهمن ماه) که به‌صورت انحصاری برای پی سی عرضه خواهد شد.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده