نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸

صدای نمسیس در دموی جدید Resident Evil 2 شنیده می‌شود

کپکام دموی جدیدی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 را با نام R.P.D. Demo منتشر کرده که صدای هیولای مشهور نمسیس از Resident Evil 3 در آن شنیده می‌شود.

کپکام دموی جدیدی برای بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است. این دموی قابل بازی که هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل دریافت است، در زمان مناسبی به بازی پیش روی Resident Evil 3 اشاره می‌کند.

دموی R.P.D مشابه همان نسخه‌ی آزمایشی تک برداشتی است که قبل از انتشار Resident Evil 2 در ماه ژانویه منتشر شده بود. تفاوتی که در این بین وجود دارد، حذف محدودیت ۳۰ دقیقه‌ای تجربه‌ی این دمو است که امکان گشت و گذار در راکون سیتی و ایستگاه پلیس را در مدت زمان دلخواه فراهم می‌کند. اما نکته‌ی مهمی که در این دمو وجود دارد، ایستر اِگ یا جزئیات مخفی آن است که به یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های نسخه سوم مجموعه Resident Evil اشاره می‌کند.

بر اساس گزارش کاربرانی که موفق به تجربه‌ی دموی R.P.D شده‌اند، در بخشی از جریان بازی، می‌توان صدای فریاد STARS توسط نمسیس را شنید. همانطور که حتماً می‌دانید، نمسیس (Nemesis) آنتاگونیست مشهور بازی Resident Evil 3: Nemesis است که طبق اعلام کپکام در ابتدای این هفته، قرار است نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن نیز به زودی منتشر شود.

اتفاقات بازی Resident Evil 3 قبل و در حین وقایع Resident Evil 2 رخ می‌دهد؛ لذا نمسیس می‌تواند همزمان با حضور لئون و کلیر در راکون سیتی، در تعقیب جیل ولنتاین باشد. این ایستر اِگ، برای طرفداران سری Resident Evil بسیار جالب بوده؛ به خصوص بعد از انتشار خبر ساخت ریمستر بازی Resident Evil 3 که بسیاری از طرفداران این بازی را خوشحال و هیجان زده کرده است.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۹۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی به همراه بسته‌ی Resident Evil Resistance که یک بازی غیرمتقارن و چندنفره است، عرضه می‌شود. شخصی به نام Martin Sandwich، شخصیت اصلی این بازی است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده