// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵

Call of Duty: Modern Warfare به عنوان محبوب ترین بازی ماه نوامبر پلی استیشن 4 شناخته شد

وبسایت پلی استیشن بلاگ به‌تازگی فهرست محبوب‌ترین بازی‌های ماه نوامبر پلی استیشن 4 را منتشر کرده و COD: Modern Warfare بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص داده است.

Call of Duty: Modern Warfare از زمان عرضه تابه‌امروز توانسته است عملکرد خوبی را در بخش فروش و قرار گرفتن در جدول‌های فروش از خود به نمایش بگذارد. در ماه اکتبر بود که این بازی توانست در صدر جدول محبوب‌ترین بازی ماه اکتبر پلی استیشن 4 قرار بگیرد و بیشترین دفعات دانلود را به خود اختصاص دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت پلی‌استیشن بلاگ به‌تازگی فهرست محبوب‌ترین بازی‌های ماه نوامبر را هم منتشر کرده است. در این فهرست بازی‌ها باتوجه‌به تعداد دفعاتی که دانلود شده‌اند، رتبه‌بندی می‌شوند. بازی COD: Modern Warfare یک بار دیگر توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و به‌عنوان محبوب‌ترین بازی ماه نوامبر شناخته شود. در ادامه، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توانسته است رتبه دوم را به خود اختصاص دهد و Death Stranding هم در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید فهرست منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نکته‌ی جالب این فهرست هم حضور Grand Theft Auto V است که پس از گذشت پنج سال از عرضه بازی، جزو پنج بازی برتر قرار گرفته است.

رتبهاسم بازی
۱Call of Duty Modern Warfare
۲Star Wars Jedi: Fallen Order
۳Death Stranding
۴Need for Speed Heat
۵Grand Theft Auto V
۶NBA 2K20
۷FIFA 20
۸Madden NFL 20
۹God f War
۱۰The Outer Worlds
۱۱Rainbow Six Siege
۱۲Marvel's Spider-Man
۱۳Minecraft: PlayStation 4 Edition
۱۴Red Dead Redemption 2
۱۵Castle Crashers Remastered
۱۶Days Gone
۱۷UFC 3
۱۸Ghost Recon Breakpoint
۱۹Assassin’s Creed Odyssey
۲۰Resident Evil 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده