// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی B&D-Rhythm game: آرامش نهفته در ریتم و موسیقی

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به بازی‌ B&D-Rhythm game رسیده است که یک بازی موسیقیایی و آرامش بخش محسوب می‌شود. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های ریتمیک در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته‌اند و با توجه به گسترش پلتفرم‌هایی مانند موبایل که میزبانی مناسب برای بازی‌های ساده‌تر و کوچک‌تر هستند، بازی‌های جذاب و موفقی در این سبک ساخته و منتشر شده است. امروز در زومجی به سراغ یک بازی سرگرم کننده رفته‌ایم که تمرکز اصلی آن روی موسیقی، اهمیت ریتم و چگونگی حفظ کردن آن در یک قطعه است. بازی آیفون B&D-Rhythm game ساخته‌ی keney Hayama است که به طور رایگان و با حجمی حدود ۳۰۰ مگابایت در اپ‌استور قابل دانلود است. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

B&D-Rhythm game
B&D-Rhythm game
B&D-Rhythm game

بازی B&D-Rhythm game دارای گیم‌پلی ساده و واضحی است که بازیکنان باید در طول مراحل آن با انجام حرکات مشخصی، ریتم قطعه‌ی در حال پخش را حفظ کنند. این ایده‌ی ساده به مرور در طول مراحل بازی و در هر قطعه کار را برای بازیکنان سخت‌تر می‌کند اما هدف اصلی این بازی به چالش کشیدن بازیکنان نیست و انتقال حس خوب از طریق موسیقی‌های زیبا، اولویت سازندگان بازی بوده است. کنترل‌های اصلی که بازیکنان باید با استفاده از آنها مراحل را پشت سر بگذراند، لمس و کشیدن انگشت روی صفحه نمایشگر به جهت‌های مشخص شده است. حرکت‌های شما باید همزمان و هماهنگ با ریتم قطعه‌ی در حال پخش باشد و بر اساس مهارت شما در نگه‌ داشتن ریتم، بازی به شما امتیاز می‌دهد. در مورد خط داستانی بازی B&D-Rhythm game هم بازی روایت‌گر قصه‌ی یک پسر بچه‌ی عاشق موسیقی به نام شونی (Shunei) به همراه سگ دوست داشتنی‌اش است که قصد دارند تا به وسیله هنر و موسیقی، در جهان حس خوبی را جاری کنند.

B&D-Rhythm game با تلفیق از دو سبک بازی‌های ریتم‌ محور و Whack-a-mole، به یک اثر دوست داشتنی تبدیل شده است

در بخش طراحی و ظاهر بازی B&D-Rhythm game، بسیار خوب عمل کرده است و هم طراحی منوهای بازی و هم مراحل و گیم‌پلی بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و توانسته‌اند به خوبی تمرکز بازی را به سمت موسیقی و ریتم ببرند. مراحل بازی از طراحی بسیار مناسبی برخوردار هستند و به خوبی با توجه به قطعه‌ی انتخاب شده در آن مرحله طراحی شده‌اند. اما اصلی‌ترین بخش بازی، بخش موسیقی‌های استفاده شده است که توسط Sakai Asuka به طور اختصاصی برای B&D ساخته شده است. ساکای آسکا که تجربه‌ی ساخت قطعات برای بازی‌هایی مانند Ridge Race و Klonoa 2 دارد، در بازی B&D-Rhythm game بسیار خوب عمل کرده است و موسیقی‌های بازی بسیار آرام بخش و دوست داشتنی هستند. هماهنگی موسیقی و انیمیشن‌ها در بازی به روند گیم‌پلی بازی کمک زیادی کرده است و توانسته B&D را به یک بازی خوب و سرگرم کننده مبدل کند.

B&D-Rhythm game
B&D-Rhythm game
B&D-Rhythm game

اگر از علاقه مندان به بازی‌های آرامش بخش و ریتمیک هستید یا به دنبال یک بازی آفلاین و ساده می‌گردید که شما را مدتی سرگرم کند، B&D-Rhythm game یک گزینه‌ بسیار خوب برای دارندگان آیفون و آیپد به حساب می‌آید که می‌توانید آن را به طور رایگان از طریق لینک زیر و مستقیم از اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی B&D-Rhythm game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده