// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Hot Wheels: Race Off؛‌ داغ‌ترین مسابقات اتومبیل رانی

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، به سراغ یک بازی‌ مسابقه‌ای و اتومبیل رانی به نام Hot Wheels: Race Off رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های مسابقه‌ای در شاخه‌های مختلف مانند اتومبیل رانی و موتور سواری دارای طرفداران بسیار زیادی هستند و بیشتر بازیکنان از داشتن یک بازی مسابقه‌ای جذاب روی گوشی‌ هوشمند خود لذت خواهند برد. برند Hot Wheels یکی از مشهورترین نام‌ها در دنیای اسباب بازی‌ها است که شامل اسباب بازی‌های اتومبیل‌های مختلف است که توسط شرکت Mattel به بازار عرضه می‌شوند. بازی آیفون Hot Wheels: Race Off یک اثر سرگرم کننده است که توسط استودیوی Hutch Games ltd برای iOS و اندروید منتشر شده است. این بازی اندروید به طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و توانسته با کسب میانگین امتیاز ۴.۲ ستاره از بین بیش از ۶۴۶ هزار رای در گوگل پلی، رضایت اکثر مخاطبین را به دست آورد. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Hot Wheels: Race Off؛

بازی Hot Wheels: Race Off دارای گیم‌پلی آشنا و بسیار روانی است و بازیکنان می‌توانند آن را به صورت آفلاین و آنلاین روی گوشی‌ هوشمند خود تجربه کنند. گیم‌پلی این بازی از مسابقات یک مقابل یک دو اتومبیل از یک گروه تشکیل می‌شود که بازیکنان باید در یک مسیر که دارای سربالایی‌ و سرپایینی‌ها و موانع مختلفی است، گذر کنند. سیستم امتیاز دهی بازی به شکل معمول ۳ ستاره است که بر اساس میزان مسافت طی شده در هر مسیر یا زمان تمام کردن کل مسیر، تعدادی ستاره به بازیکنان داده می‌شود. مسیر‌های بازی از تنوع بسیار جالبی برخوردار هستند و بازیکنان به خوبی باید با کنترل ماشین خود، بر اساس فیزیک هر مانع و بخش، مسیر هر مرحله را پشت سر بگذارند. دیگر بخش مهم گیم‌پلی بازی بخش سوخت است که بازیکنان باید با ارتقا دادن اتومبیل خود و همچنین استفاده صحیح و به اندازه از گاز، خود را به سوخت بعدی برسانند و در نهایت کل مرحله را به پایان برسانند.

Hot Wheels: Race Off یک بازی مسابقه‌ای رایگان جالب است که بازیکنان را به مسابقات جذاب با اسباب بازی‌ها دعوت می‌کند

بازی در بخش اتومبیل‌ها از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند با بیش از ۳۰ مدل از اسباب بازی‌های Hot Wheels به مسابقه دادن بپردازند. دیگر بخش جذاب گیم‌پلی Hot Wheels: Race Off، بخش ارتقا دادن بخش‌های مختلف اتومبیل تحت کنترل مانند گیربکس یا سیستم تعلیق است که در به ثبت رساندن یک رکورد خوب در هر مرحله کمک زیادی می‌کنند. بازی در بخش آفلاین دارای چندین اپیزود مختلف است که شامل چند دسته از اتومبیل‌های Hot Wheels می‌شود و در بخش آنلاین نیز بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین به مسابقات هفتگی و یک مقابل یک با سایر بازیکنان در سراسر جهان بپردازند و در مسیرهای جدید با یکدیگر مسابقه دهند.

Hot Wheels: Race Off

بازی Hot Wheels: Race Off از نظر گرافیکی و تجربه‌ی بصری در سطح بسیار جذابی قرار دارد و بازیکنان از تجربه‌ی این بازی بسیار لذت خواهند برد. مسیرها، اتومبیل‌های اسباب بازی و محیط‌های اطراف مسیر به قدری خوب طراحی شده است که بازیکن به هیچ وجه از تجربه‌ی بازی خسته نمی‌شود و همواره با مراحلی سرگرم کننده و متنوع مواجه است. مسیر‌های بازی یک نسخه‌ی غول‌آسا از مسیر‌های اسباب بازی همین برند است که مسابقات در آنها رخ می‌دهد. این مسیرها دارای سکو‌های مختلف برای پرش‌های بلند و انجام حرکات نمایشی است که به جمع‌آوری سکه برای ارتقا دادن اتومبیل کمک زیادی می‌کنند. موسیقی‌های استفاده شده در بازی هم از ریتم خوبی برخوردار هستند اما تعدا آنها زیاد نیست و شاید بازیکنان پس از مدتی با بستن صدای بازی، به گوش دادن موسیقی‌های دلخواه خود بپردازند.

Hot Wheels: Race Off؛

اگر علاقه‌مند به داشتن یک بازی مسابقه‌ای روی گوشی هوشمند خود هستید که بتوان آن را به هر دو صورت آفلاین و‌ آنلاین تجربه کرد، Hot Wheels: Race Off یکی از گزینه‌های خوب و جذاب است که به طور رایگان و با حجمی حدود ۳۱۵ مگابایت برای iOS و اندروید قابل دانلود است.

دانلود بازی Hot Wheels: Race Off


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده