نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

آپدیت جدید بازی Tetris 99 حالت بتل رویال تیمی را به آن اضافه می‌کند

باتوجه به جدیدترین به‌روزرسانی بازی Tetris 99، به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر اضافه شدن حالت بتل رویال تیمی ویژه و جدیدی به آن، بهبودهایی نیز در بازی اعمال شده است.

نزدیک به یک سال از زمانی که نینتندو بازی جدیدی از سری پرطرفدار و محبوب تتریس را معرفی کرده است، می‌گذرد. بازی Tetris 99 اثری است که به‌صورت انحصاری برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد و در کنار بهره‌گیری از المان‌های آشنای این مجموعه، تمرکز ویژه‌ای روی ارایه حالت بتل رویال داشت. یکی از دلایلی که این بازی تا حد بسیار زیادی توانسته مورد مقبولیت گیمرها قرار گیرد، برگزاری رویدادهای منظم و جذابی تحت عنوان Maximus Cup است که در انتهای هرکدام جوایزی نیز به برندگان اهدا می‌شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به موفقیت بسیار زیاد این نسخه از مجموعه تتریس، تیم سازنده قدم تازه‌ای برداشته و با انتشار آپدیت جدیدی، حالت بتل رویال تیمی ویژه‌ای را به بازی اضافه کرده است. مکانیزم این حالت به این شکل است که زمانی که وارد بازی می‌شوید، از بین چهار تیم موجود یکی را انتخاب می‌کنید تا شما را در بازی همراهی کنند. همان‌طور که احتمالا با آثار سبک بتل رویال آشنا هستید، در این بازی نیز وظیفه هر تیمی مبارزه با سایر تیم‌ها است تا بتوانند از اعضای تیم خود محافظت کنند و شخصی که در پایان هر دست می‌ماند، جزو تیم خود باشد. پس باید توجه داشته باشید که در صورتی که تیمی که انتخاب کرده‌اید و بازی را با آنها شروع می‌کنید، عضو کمتری داشته باشد احتمال شکست شما و تیمتان نیز بیشتر می‌شود.

بازی Tetris 99

تیم سازنده در کنار اضافه کردن بخش بتل رویال تیمی، بهبودهایی نیز در بازی ایجاد کرده است. از این پس در کنار تنظیمات جدیدی که برای دکمه‌های بازی در اختیار گیمر قرار می‌گیرد،‌ نشان کاربر و همچنین قابلیت بازخرید تم‌های Maximus Cup‌های گذشته نیز وجود دارد. از روز گذشته دهمین رویداد Maximus Cup بازی شروع شده است. خبر خوش برای طرفداران بازی این است که آنها می‌توانند از حالت بتل رویال تیمی امتیازهایی برای این رویداد کسب کنند. همان‌طور هم که احتمالا می‌دانید در انتهای مسابقات ۹۹۹ بازیکنی که بیشترین امتیاز را به‌دست آورند، ۹۹۹ سکه طلا به‌عنوان پاداش به آنها اهدا می‌شود که می‌توانند در فروشگاه eshop نینتندو از آنها استفاده کنند.

بازی Tetris 99

اگر شما هم از کاربران این بازی جذاب هستید، لطفا نظرات خود در مورد حالت بتل رویال جدید بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده