نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰

زمان عرضه نسخه ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles تاخیر خورد

در حالی که استودیوی اسکوئر انیکس زمان عرضه نسخه ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles را ماه آینده اعلام کرده بود اما به‌نظر می‌رسد طرفداران برای تجربه این بازی باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

مجموعه Final Fantasy یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین اثر ساخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید؛ مجموعه‌ای که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ متولد شد و از همان ابتدا نیز توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ اطلاع دارید که در نمایشگاه E3 2019 بود که استودیوی اسکوئر انیکس، ناشر این مجموعه، به‌صورت رسمی خبر عرضه نسخه بازسازی شده و ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles را اعلام کرد. اثری که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به‌صورت انحصاری برای کنسول گیم‌کیوب نینتندو روانه بازار شد. حال پس از گذشت حدود شانزده سال قرار است نسخه بازسازی شده بازی برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و آیفون نیز عرضه شود. در همین رابطه در حالی که تیم سازنده زمان تقریبی انتشار بازی را ماه آینده اعلام کرده بود، حال اما به‌نظر می‌رسد گیمرها برای تجربه بازی باید چند ماه بیشتر منتظر بمانند.

در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده در حساب رسمی توییتر فاینال فانتزی، اعلام کرد که انتشار بازی تا تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی به‌تعویق افتاده است. در پیامی که منتشر شده عوامل بازی ضمن تشکر از پشتیبانی و همراهی طرفداران، اذعان کردند که برای اینکه بهترین تجربه از بازی به گیمر القا شود به زمان بیشتری احتیاج است.

یکی از مهمترین و برجسته‌ترین نکات مثبت بازی، اعمال قابلیت کراس پلی در آن است؛ به‌طوریکه تمام گیمرها فارغ از اینکه روی چه پلتفرمی بازی را تجربه می‌کنند، می‌توانند به‌صورت آنلاین با هم به رقابت بپردازند.

به نظر شما باتوجه به گفته تیم سازنده،‌ به‌تعویق افتادن زمان عرضه نسخه ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles می‌تواند باعث بهبود مسائل فنی آن شود و تجربه‌ای فراموش نشدنی را در اختیار طرفداران خود قرار دهد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده