// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸

قابلیت اسپلیت اسکرین به بازی Fortnite آمد

از این پس نسخه‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان بازی Fortnite از قابلیت چندتصویری یا Split-Screen پشتیبانی می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت شماره 11.30 بازی Fortnite که به‌تازگی منتشر شده است، باعث می‌شود که بازیکنان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی بتل رویال، بتوانند از قابلیت چندتصویری یا همان Split-Screen بهره ببرند. همان‌طور که می‌دانید، این قابلیت باعث می‌شود بتوانید صفحه نمایش را به دو یا چند بخش تقسیم کنید.

اپیک گیمز گفته است که این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد در حالت‌های Duos و Squads وارد شوند و از آن استفاده کنند. البته این قابلیت تنها برای دارندگان کنسول‌های نام‌برده است. سایر پلتفرم‌ها مانند گوشی‌های موبایل، پی سی و نینتندو سوییچ از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. همچنین در نظر داشته باشید که این قابلیت در سایر حالت‌های بازی مانند Creative ،Limited Time ،Save the World و Solos پشتیبانی نمی‌شود. شرکت Epic Games همچنین گفته است که این قابلیت در مراحل ابتدایی خود به‌سر می‌برد و به‌مرور تکمیل خواهد شد که البته زمان دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

آپدیت 11.30 بازی فورتنایت شامل موارد دیگری نیز می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تغییراتی در واسط کاربری بازی و آماده شدن برای یک رویداد با حال و هوای مجموعه Star Wars اشاره کرد که قرار است از فردا مورخ ۱۴ ماه دسامبر (۲۳ آذر ماه) در ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران در این بازی آغاز شود. در رابطه با این رویداد، جی جی آبرامز، کارگردان Star Wars: Rise of Skywalker، اعلام کرد که محتویات درنظر گرفته شده برای رویداد این فیلم در Fortnite، کاملا جدید است تابه‌حال نمایش داده نشده است. همچنین کاربران با ورود به این رویداد در زمان اعلام شده، می‌توانند یک گلایدر با حال‌وهوای جنگ ستارگان را به رایگان دریافت کنند.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده