نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵

تاریخ انتشار بازی New World مشخص شد [The Game Awards 2019]

تریلر جدیدی از بازی موردانتظار New World، اثر جدید استودیوی بازی‌سازی آمازون، در طول مراسم The Game Awards 2019 به‌نمایش درآمد.

در جریان مراسم The Game Awards 2019، تریلر جدیدی از بازی New World پخش شد. این بازی اواخر اردیبهشت سال آینده منتشر خواهد شد. بازی New World اولین اثر MMO استودیوی آمازون گیمز است.

این بازی جهان‌باز در قرن هفدهم و عصر اکتشاف جریان دارد. بازیکنان باید در جزیره‌ی تازه کشف شده‌ی Aeternum به ماجراجویی بپردازند و با غلبه‌بر رقیبان خود، زمین‌های این جزیره را تصاحب کنند. در این بازی ارتشی از مردگان نیز حضور دارند که سعی دارند زمین‌های این جزیره را به‌دست بگیرند و جزیره را پاکسازی کنند.

بازیکنان می‌توانند دنیای این بازی جذاب را جستجو کنند، به کشف گنج‌های پنهان شده بپردازند و یک امپراطوری برای خود بسازند. بازی New World از مبارزات بزرگ ۱۰۰ نفره نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توانید با ملحق شدن به افراد دیگر، آنلاین این بازی را تجربه کنید یا به‌صورت تک‌نفره، امپراطوری خود را بسازید.

آمازون اولین‌بار در اوایل امسال بازی New World را معرفی کرد. استودیوی آمازون گیمز از سال ۲۰۱۲ شروع به‌کار کرده اما از سال ۲۰۱۴ ساخت بازی‌های خود را آغاز کرده است. آمازون با استخدام کیم سوییفت، طراح بازی Portal، درطول مراسم TwitchCon 2016 سه بازی Breakaway ،Crucible و New World را معرفی کرد.

سوییفت در سال ۲۰۱۷ به EA Motive پیوست و بعد از این خبر، آمازون اعلام کرد که ساخت بازی Breakaway متوقف شده است. انتشار بازی New World می‌تواند شرایط را برای استودیوی آمازون گیمز به‌کلی تغییر دهد.

تریلر بازی New World را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده