// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۷

بازی Path of the Warrior در دسترس قرار گرفت [The Game Awards 2019]

در جریان مراسم The Game Awards 2019، بازی Path of the Warrior در دسترس کاربران هدست‌های واقعیت مجازی قرار گرفت.

استودیوی سازنده بازی هیجان‌انگیز و روانشناسانه Wilson's Heart که به صورت سیاه و سفید پیاده سازی شده بود و برای واقعیت مجازی منتشر شد، با اثری جدید بازگشته است. توییستد پیکسل گیمز (Twisted Pixel Games) بازی Path of the Warrior را امروز در جریان مراسم The Game Awards 2019 در دسترس علاقه‌مندان قرار داد. این بازی، بازیکنان را در سبک مبارزه‌ای که در آرکید یا کنسول‌های قدیمی مرسوم بود قرار می‌دهد؛ با این تفاوت که Path of the Warrior برای هدست آکولوس کوئست (Oculus Quest) و آکولوس ریفت (Oculus Rift) در دسترس قرار دارد. 

توییستد پیکسل در تریلر، کاملا مصمم اثر خود را به نمایش می‌گذارد. تریلر با یک نزاع شروع می‌شود که دقیقا مانند بازی Streets of Rage کار شده است، اما زاویه دید به سرعت به صورت اول شخص بازی Path of the Warrior تغییر می‌کند؛ هرچند همچنان به نظر می‌رسد دنیای بازی متعلق به همان سطح آرکید است. مایک دوران، تهیه‌کننده اجرایی آکولوس استودیوز (Oculus Studios) در این باره گفت:

از اولین خاطرات گیمینگ من، بازی‌های در سبک مبارزه‌ای مانند Double Dragon ،Teenage Mutant Ninja Turtles: The Arcade Game و کمی بعد دو بازی Streets of Rage و Final Fight بودند که در زمان خود سبکی پرطرفدار به شمار می‌رفت. زمانی که این امکان برای ما ایجاد شد که برای تویستد پیکسل بازی‌ای را در نظر بگیریم، از بین سبک‌های متفاوت، سبک مبارزه‌ای Beat-’em-up در صدر انتخاب‌های آن‌ها نیز حضور داشت. 

در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده در مراسم The Game Awards 2019 را مشاهده بفرمایید:

دانلود ویدیو از آپارات

Path of the Warrior به این بازی‌های قدیمی شباهت زیادی دارد. بازیکنان باید از میان ۵ محیط که با دشمنان با سطح پایین پر شده‌اند عبور کنند. سپس هر کدام به باس فایتی متفاوت منتهی خواهد شد، اما بر خلاف Double Dragon بازی در محیطی کاملا تعاملی اتفاق می‌افتد. اگر در زمینه بازی یک نشانه چوب ببینید، می‌توانید آن را بردارید و به عنوان سلاح از آن استفاده کنید. 

توییستد پیکسل از اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی روی این بازی کار کرده است و دوران گفته است که این استودیو هنوز ایده‌های زیادی دارد که ممکن است روی بازی پیاده شود. نظر شما کاربران زومجی در رابطه با این اثر واقعیت مجازی چیست؟ آیا از طرفداران این سبک مبارزه‌ای هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده