// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۶

بازی Fortnite میزبان محتوای ویژه‌ای از Star Wars: Rise of Skywalker خواهد شد [The Game Awards 2019]

در مراسم The Game Awards 2019، مشخص شد که محتویات جدیدی از Star Wars: Rise of Skywalker را در بازی فورتنایت مشاهده می‌کنیم.

در گذشته مشخص شده بود که فورتنایت رویداد ویژه‌ای را در منطقه Risky Reels برگزار می‌کند که مربوط‌به به فیلم Star Wars: Rise of Skywalker است. بااین‌حال کاربران فکر می‌کردند که شاهد یک تریلر مونتاژ شده از محتویاتی خواهند بود که در گذشته منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و مراسم The Game Awards 2019، جی جی آبرامز، کارگردان Star Wars: Rise of Skywalker، اعلام کرد که محتویات درنظر گرفته شده برای رویداد این فیلم در Fortnite، کاملا جدید است تابه‌حال نمایش داده نشده است. همچنین کاربران با ورود به این رویداد در زمان اعلام شده، می‌توانند یک گلایدر با حال‌وهوای جنگ ستارگان را به رایگان دریافت کنند. رویداد Star Wars: Rise of Skywalker بازی فورتنایت که در منطقه‌ی Risky Reels نمایش داده می‌شود، در تاریخ شنبه ۲۳ آذر ماه (۱۴ دسامبر) و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌شود.

همچنین هم‌اکنون اسکین‌های جدید کاراکترهای جنگ ستارگان هم برای خرید در دسترس قرار گرفته‌اند. نظر شما کاربران زومجی در مورد این رویداد و همکاری‌های فورتنایت و اپیک گیمز (Epic Games) با فیلم‌سازان چیست؟ 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده