نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

تریلر جدیدی از سریال A Christmas Carol با بازی اندی سرکیس منتشر شد

شبکه BBC و FX تریلر جدیدی از سریال A Christmas Carol با بازی اندی سرکیس و به تهیه کنندگی تام هاردی، منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال A Christmas Carol (سرود کریسمس) منتشر شده است. در تریلر جدید این سریال که اخیرا توسط شبکه بی بی سی (BBC) منتشر شده، شاهد تصاویر بیشتری از اقتباس جدید این اثر هستیم که ظاهرا فضای جدی‌تر و متفاوت‌تری را نسبت به دیگر اقتباس‌های این رمان دارد. سریال A Christmas Carol داستان پیرمرد بداخلاقی به نام ابنیزر اسکروج را روایت می‌کند که علیرغم ثروت زیادش، دارای خساست بسیاری است. آقای اسکروج همزمان با شب کریسمس، علاوه بر روح شریک قدیمی‌اش، سه روح کریسمس را ملاقات می‌کند که آنها، وی را با گوشه‌ای از رنج و مشکلات مردم و فقری که گریبان‌گیر آنها شده آشنا و بدین ترتیب، زمینه را برای تحول شخصیتی وی فراهم می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کتاب سرود کریسمس اثر چارلز دیکنز، برای اولین‌بار در سال ۱۸۴۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰۰ اقتباس سینمایی و تلویزیونی از این اثر تولید و منتشر شده که انیمیشن A Christmas Carol به‌کارگردانی رابرت زمکیس و با بازی جیم کری، یکی از آخرین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است. گای پیرس، اندی سرکیس، استیون گراهام، شارلوت رایلی، جو آلوین، وینت رابینسون، جیسون فلمینگ، کیوان نواک، جانی هریس، لنی راش و تام هاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال A Christmas Carol حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین حال، نقش هاردی در سریال هنوز اعلام نشده است. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از سریال A Christmas Carol نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر سریال A Christmas Carol

سریال A Christmas Carol در سه قسمت توسط BBC و شبکه FX تولید شده و قرار است هر سه قسمت این سریال در تاریخ ۱۹ دسامبر امسال (۲۸ آذر) که پنج‌شنبه هفته آینده خواهد بود، از شبکه FX منتشر شود و در ادامه پخش آن از شبکه BBC One آغاز خواهد شد. استیون نایت، سازنده و خالق سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) و سریال Taboo (تابو)، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت سریال A Christmas Carol را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی هر سه قسمت سریال سرود کریسمس نیز بر عهده نیک مورفی بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده