نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶

سازنده بازی Fortnite احتمالا بتل پس سالانه را جایگزین سیستم فعلی می‌کند

اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد Epic Games سیستم بتل پسِ سنتی بازی Fortnite را با ساختار جدیدی به نام Annual Pass جایگزین خواهد کرد.

بسته به‌روزرسانی نسخه 11.30 بازی Fortnite امروز برای همه پلتفرم‌ها منتشر شد و در این بین، وبسایت خبرگزاری اختصاصی Fortnite News، یک سری فایل‌های مخفی را داخل محتوای این آپدیت کشف کرده که در آن به عبارت 2020 Annual Pass اشاره می‌شود. ظاهراً منظور از Annual Pass، تعهد سالانه‌ای است که بر اساس آن، امتیاز دسترسی به تمامی بتل پس‌های سال ۲۰۲۰ به علاوه ۷ آیتم تزئینی توسط اپیک گیمز به خریداران آن داده می‌شود. علاوه بر این، یک بتل پس گرانقیمت‌تر به نام Battle Bundle نیز وجود دارد که به محض انتشار یک بتل پسِ جدید، ۲۵ درصد محتوای آن را قفل گشایی می‌کند.

در حال حاضر هیچ گونه خبر یا اظهار نظری درباره زمان انتشار یا جزئیات قیمت Annual Pass وجود ندارد. اما با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، احتمال اینکه اپیک گیمز بتل پس سالانه‌ی خود را به عنوان هدیه‌ی سال نو فورتنایت منتشر کند بالا است. ضمن اینکه احتمال معرفی آن در مراسم The Game Awards بامداد فردا هم وجود دارد. مراسم The Game Awards 2019 فردا رأس ساعت ۵ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود. مثل همیشه وبسایت زومجی این رویداد را به طور کامل پوشش خواهد داد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده