نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

آپدیت 7.23d بازی Dota 2 آیتم‌ها و قهرمانان آن را دستخوش تغییراتی می‌کند

به‌روزرسانی متعادل‌کننده‌ی جدیدی در دسترس بازیکنان Dota 2 قرار گرفته است که شامل تغییر بزرگی در نحوه‌ی کار Passive Gold و تغییراتی در آیتم‌های نیوترال بازی می‌شود.

پس از اینکه آپدیت Outlanders نحوه‌ی تجربه‌ی بازی Dota 2 را دگرگون ساخت، تعدادی به‌روزرسانی کوچک با هدف برقراری تعادل در بازی منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته‌ی به‌روزرسانی 7.23d در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که باعث تعادل آیتم‌های نیوترال و البته قهرمانان بازی می‌شود.

اولین تغییر بزرگ این به‌روزرسانی مربوط‌به Passive Gold است. پچ 7.23 تجمع سریع‌تر طلای پَسیو را به همراه آورد که با بالارفتن سطح هیروها افزایش می‌یافت. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که این ویژگی بیش ‌از اندازه قوی بود؛ زیرا در آپدیت 7.23d شاهد حذف آن بودیم. بازیکنان هنوز هم Passive Gold دریافت می‌کنند، اما متناسب با لِول هیروها افزایش نمی‌یابد. دراین‌میان، میزان XP حاصل از کشتن هیروها و میزان امتیاز تجربه‌ی Outpost کاهش یافته است. افزون‌بر این موارد، بازیکنان اکنون تنها می‌توانند یک آیتم Tome of Knowledge در دقیقه‌ی ۱۰ بازی خریداری کنند.

به‌روزرسانی 7.23d تغییرات بسیاری را برای آیتم‌های نیوترال به ارمغان می‌آورد و باعث تضعیف تعداد زیادی از آن‌ها می‌شود. آیتم Elixir دیگر در بازی Dota 2 وجود ندارد. درواقع الکسیر آیتم بسیار جالبی به‌حساب می‌آمد، اما ظاهراً باعث بروز مشکلات زیادی شده بود. برای آیتم Helm of The Undying نیز چنین اتفاقی رخ داد و شاهد خروج آن از بازی بودیم. این آیتم امکان استفاده از آلتیمیت هیروی Wraith King را فراهم می‌کرد، اما بااین‌حال گاهی اوقات بیش از اندازه نامتعادل بود. در این به‌روزرسانی از قدرت آیتم‌هایی چون Orb of Destruction و Nether Shawl کاسته شده است. در آن سو، آیتم Illusion’s Cape و تعدادی آیتم دیگر کمی قوی شده‌اند؛ بنابراین حتماً تمام تغییرات آن‌ها را بررسی کنید تا در بازی‌های آتی دچار مشکل نشوید.

در بخش هیروها، Drow Ranger و Treant Protector بیشترین تغییرات را تجربه کردند. میزان آسیب مهارت Multishot هیروی Drow Ranger از ۹۵/۱۲۵/۱۵۵/۱۸۵ درصد به ۹۰/۱۱۵/۱۴۰/۱۶۵ درصد در هر سطح کاهش یافته است. افزون‌بر این، سطح ۱۵ درخت استعداد یا Talent Tree این هیرو از حالا دوازده Agility در اختیار می‌گذارد و میزان Cooldown Reduction سطح ۲۵ درخت استعداد این هیرو از ۵۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد. در رابطه با تغییرات Treant Protector نیز باید بگوییم که میزان مانای مورد نیاز برای استفاده از مهارت Leech Seed این هیرو از ۸۰ به ۱۱۰ افزایش یافته است و زمان بیشتری را باید برای استفاده از این مهارت در سه سطح اول منتظر ماند. همچنین Cooldown مهارت Overgrowth از ۱۰۰/۸۵/۷۰ به ۱۰۰ افزایش پیدا کرده است. هیروهای Bloodseeker ،Crystal Maiden ،Outworld Devourer و Lina از دیگر قهرمانانی بودند که در این به‌روزرسانی تغییراتی را به خود دیدند.

فراموش نکنید که پیش از تجربه‌ی بازی به مطالعه‌ی «یاداشت‌های همراه» آپدیت 7.23d بازی بپردازید. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده