نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

تارانتینو از ملاقات با اوما تورمن و ایده‌هایش برای ساخت Kill Bill 3 می‌گوید

کوئنتین تارانتینو در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که برای ساخت Kill Bill 3 ایده‌هایی دارد که پس از اتمام پروژه‌های فعلی‌اش، به‌سراغ آن‌ها خواهد رفت.

اگر روزی کتاب تاریخ سینما را باز کنیم و در آن به‌دنبال بهترین فیلم‌های اکشن بگردیم، بدون ذره‌ای شک نام بیل را بکش (Kill Bill) را در میان برترین آثار این ژانر خواهیم یافت.

فیلمی که در آن، شاهد روایت داستان خون‌خواهی دختری بودیم که برای گرفتن انتقام عزیزانش که در مراسم عروسی او قتل‌‌ عام شدند، در آیین و تیغه‌های سامورایی غرق می‌شود و یک سفر جانانه را رقم می‌زند. قسمت اول و دوم این فیلم به‌کارگردانی کوئنتین تارانتینو در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ میلادی اکران شدند و سومین قسمت آن به‌دلایل یک‌سری مشکلات تولید نشد. به‌تازگی در جریان آخرین اخبار سینما و تلوزیون و با توجه به‌صحبت‌های کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم‌های «بیل را بکش»، به‌نظر می‌رسد که این کارگردان هنوز ساخت سومین قسمت از این فیلم‌ها را از یاد نبرده و احتمالا به‌زودی، سراغ انجام این کار خواهد رفت!

اوما تورمن/کیل بیل/Uma Thurman/Kill Bill

تارانتینو که به‌تازگی با فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon A Time in Hollywood) دوباره‌ به سینماها بازگشت و فیلم‌هایی تحسین‌شده مثل پالپ فیکشن (Pulp Fiction) و سگ‌های انباری (Reservoir Dogs) را در کارنامه‌ی خود دارد، به‌تازگی در آخرین مصاحبه‌اش از ملاقات دوباره با اوما تورمن، بازیگر نقش «عروس» در فیلم‌های کیل بیل، گفته و به ایده‌هایی که برای ساخت کیل بیل 3 دارد، اشاره کرده است.

خب، باید بگویم که شب گذشته با اوما تورمن ملاقاتی داشتم و یک شب دوست‌داشتنی را سپری کردم. درباره‌ی کیل بیل ۳ باید بگویم که برایش ایده‌هایی دارم؛ ایده‌هایی کلی درباره‌ی اینکه کلیت این فیلم چه باید باشد، چه اتفاقی برای عروس خواهد افتاد و چه مواردی را می‌خواهم در این فیلم بیاورم. لیاقت «عروس» یک ماجرای جدی و بزرگ است و حس می‌کنم که ایده‌‌هایم برای قسمت سوم، ایده‌هایی جالب هستند. با این حال، فعلا باید صبر کنم تا پروژه‌هایی که الان در دست دارم، به‌نتیجه برسند. فعلا سراغ کیل بیل ۳ نخواهم رفت و فکر می‌کنم که حدودا ۳ سال بعد از امروز به‌صورت جدی دنبال‌ش کنم. اما قطعا این کار را خواهم کرد.

تارانتینو مدتی می‌شود که پیرامون پروژه‌های بعدی و آینده‌ی کاری خود، دیدگاه‌هایش را مطرح می‌کند و از ساخت دنباله‌ی فیلم‌های قبلی او تا ساخت فیلم‌هایی مثل «استارترک» را اخیرا از این کارگردان خلاق، تحسین‌شده و پرطرفدار شنیده‌ایم. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا بالاخره تارانتینو سومین قسمت از فیلم‌های کیل بیل را می‌سازد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا دوست دارید تارانتینو جدیدترین قسمت از فیلم‌های کیل بیل را بسازد؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده