// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

قیمت آیتم‌ های داخل بازی Rocket League کاهش پیدا کرد

پس از انتشار آپدیت بزرگ Blueprint بازی Rocket League، استودیو سایانیکس در اقدامی کاربر پسند، قیمت آیتم‌های داخل فروشگاه بازی را کاهش داد.

هفته‌ی گذشته بود که آپدیت بزرگ بازی Rocket League به‌نام Blueprint منتشر شد و باعث حذف لوت‌باکس‌های تصادفی شد و تغییرات دیگری را نیز در این بازی اعمال کرد. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Psyonix در اقدامی کاربر پسند، قیمت آیتم‌های داخل فروشگاه بازی را کاهش داده است و حتی به کسانی که هفته‌ قبل از این آیتم‌ها خریداری کرده‌اند، به‌ میزان کاهش قیمت هر آیتم، پول داخل بازی مرجوع شده است.

این خبر را استودیو سایانیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد و گفته است که دلیل این اقدام راضی نبودن کاربران از وضعیت قبلی قیمت‌ها است. اما همان‌طور که گفته شد، این کاهش قیمت بعد از یک هفته از انتشار آپدیت Blueprint اعمال شده است و کسانی که در این یک هفته آیتمی را به قیمت بالا خریداری کرده‌اند، شامل دریافت پول داخل بازی می‌شوند که به‌ازای هر ۱۰۰ واحد، برابر یک دلار پول واقعی است. همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، آپدیت بلوپرینت برای حذف کردن لوت‌باکس‌های تصادفی بود. کاربران پیش‌تر مجبور بودند برای دریافت یک آیتم ظاهری دلخواه، به‌ ناچار از بین آیتم‌های تصادفی شانس خود را امتحان کنند و این اقدام کمی غیرمنصفانه بود.

در سیستم جدید قیمت‌گذاری بازی راکت لیگ، اگر بخواهید آیتم کمیابی را صاحب شوید، باید به میزان ۵۰ تا ۱۰۰ واحد اعتبار داخل بازی هزینه کنید. به همین ترتیب برای دریافت آیتم‌های خیلی کمیاب، ۱۰۰ تا ۲۰۰ واحد، آیتم‌های موسوم‌به Import Class به‌میزان ۳۰۰ تا ۵۰۰ واحد و آیتم‌های موسوم‌به Exotic نیز نیازمند هزینه کردن ۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد پول داخل بازی هستند. همچنین برای دریافت نوع ویژه‌ی هر آیتم باید مقداری دیگر نیز اعتبار خرج کنید. رنگ سفید تیتانیومی نیازمند ۱۰۰ تا ۵۰۰ واحد اعتبار اضافی، نسخه‌ی خاص برخی از آیتم‌ها نیازمند ۲۰۰ تا ۴۰۰ واحد اعتبار اضافی و به همین منوال برای برخی دیگر از رنگ‌ها و مدل‌های خاص باید اعتبار بیشتری پرداخت کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده