// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Band of Heroes تا Lumia Saga

این هفته از بازی شرقی و جذاب Iron Saga گرفته تا دو بازی Rime: The Story Begins و Guildmasters را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم آذر ماه، بیشتر شاهد بازی‌های نقش آفرینی و MMO هستیم. بااین‌حال اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های داستان محور و ماجراجویی به‌حساب می‌آیید، بازی اندروید و آیفون Rime: The Story Begins تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این در حالی است که کاربران آیفون و اندروید هم می‌توانند ازطریق بازی نقش‌آفرینی Band of Heroes خود را سرگرم کنند. در ادامه نگاهی کوتاه به بازی‌های هفته سوم خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Alter Ego

Alter Ego

Alter Ego را می‌توان یک بازی فلسفی و روانشانی دانست؛ محصولی که در جریان تجربه آن به‌خوبی می‌توانید خود را بشناسید و تصمیم‌هایی را بگیرید که خود شما در موارد مشابه، آن‌ها را انتخاب می‌کردید.

دانلود بازی Alter Ego

Atob Control

Atob Control

بازیکنان در بازی Atob Control باید ازطریق مسیر ریل شکل محیط، جعبه‌ها را در مکان مناسب خود قرار دهند. چالشی که تیم سازنده برای کاربر درنظر گرفته، نحوه قرار گیری جعبه‌ها در محیط و قرار دادن آن‌ها در مکان مورد نظر است.

دانلود بازی Atob Control

Band of Heroes

Band of Heroes

در جریان بازی Band of Heroes، بازیکنان در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌گیرند که درکنار یکدیگر، باید دشمنان را از بین ببرند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، استفاده از کلاس‌ها و قهرمان‌هایی که هرکدام ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند.

دانلود بازی Band of Heroes

Black Desert Mobile

Black Desert Mobile

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO هستید، Black Desert Mobile می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. این بازی در ۱۵۰ کشور مختلف در دسترس است و می‌توانید مراحل آن را به‌راحتی با دوستان خود تجربه کنید.

دانلود بازی Black Desert Mobile

Countersnipe

Countersnipe

Countersnipe یک بازی آنلاین است که رقابت میان دو گروه مأموران Axiom و اعضای گروه Havoc را نشان می‌دهد که از آن‌ها به‌عنوان قهرمان‌های جدید یاد می‌شود. بازیکن باید قبل از شروع بازی تیم خود را انتخاب و به شکار سایر مأمورها بپردازد.

دانلود بازی Countersnipe

Cowtapult

Cowtapult

Cowtapult یک بازی جذاب و متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های عرضه شده در هفته سوم آذر ماه است. در این بازی بازیکن باید گاوهای خود را برای انجام کارهای مختلف به هوا پرتاب کند. برای مثال گاوها را به‌گونه‌ای پرتاب کنید که از داخل حلقه‌های داخل محیط عبور کنند.

دانلود بازی Cowtapult

Fantasy Earth Genesis

Fantasy Earth Genesis

Fantasy Earth Genesis هم یکی دیگر از بازی‌های آنلاین عرضه شده در هفته سوم آذر ماه است. در اینجا بازیکنان می‌توانند در یک جهان فانتزی و انیمه‌ای، در دو تیم ۵۰ نفره قرار بگیرند و یکدیگر را از بین ببرند.

دانلود بازی Fantasy Earth Genesis

Guildmasters

Guildmasters

Guildmasters یک بازی اکشن با المان‌های استراتژی و نقش‌آفرینی است. در اینجا بازیکن وظیفه دارد که با انتخاب‌های خود در بازی و استفاده از بهترین استراتژی، پرده از اسرار اتفاق‌هایی که رخ می‌دهند، بردارد.

دانلود بازی Guildmasters

Iron Saga

Iron Saga

Iron Saga، یک بازی شرقی است که بازیکنان را در نقش کاراکترهایی قرار می‌دهد که می‌توانند از هواپیما و ربات‌های متعددی استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های خوب بازی، استراتژی‌های نبرد و آرایش‌های جنگی متعددی است که می‌تواند تنوع زیادی را برای بازیکن به‌وجود بیاورد.

دانلود بازی Iron Saga

Knights of Ages

Knights of Ages

Knights of Ages، یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های تاکتیکی و کلاسیک است. بازیکنان در طول زمین مبارزه باید به‌خوبی از نوبت خود استفاده کنند و دشمنان را از بین ببرند. همچنین بازی دارای ۲۰ کلاس مختلف است تا بتوانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

دانلود بازی Knights of Ages

Leap Level

Leap Level

بازی Leap Level دارای مکانیسم‌های ساده‌ای است و برای تمامی سنین هم درنظر گرفته شده است. تنها کاری که باید در Leap Level انجام دهید، این است که در هر مرحله سکه‌های قرار داده شده در محیط را جمع کنید.

دانلود بازی Leap Level

Lumia Saga

Lumia Saga

در هفته سوم آذر ماه بازی‌های MMO مختلفی عرضه شده‌اند که هرکدام تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهند. در جریان Lumia Saga بازیکنان در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌گیرند که باید امپراطوری را نجات دهند. همچنین طراحی خاص کاراکترها و مهارت‌های آن‌ها، موردی است که باعث متفاوت شدن لومیا ساگا شده است.

دانلود بازی Lumia Saga

Machinaero

Machinaero

در بازی Machinaero، بازیکن می‌تواند با ابزارها و مواد اولیه مختلف وسیله نقلیه خود را بسازد و گشت‌وگذار در جهان بازی بپردازد. طراحی دستی بازی موردی است که Machinaero را از نظر بصری به یک بازی متفاوت تبدیل کرده است.

دانلود بازی Machinaero

Monster Viator

Monster Viator

در جریان بازی Monster Viator، بازیکن در نقش کالتر قرار می‌گیرد که گذشته خود را به یاد نمی‌آورد. همچنین وی قدرت خاصی در ارتباط برقرار کردن با هیولاها دارد. ازاین‌رو به کمک آیرا و سایر قهرمان‌های داستان وارد ماجراجویی بزرگی می‌شود تا حافظه خود را به دست آورد.

دانلود بازی Monster Viator

Pacific Fire

Pacific Fire

Pacific Fire یک بازی استراتژی با نبردهای نوبتی است که بازیکنان را وارد جنگ جهانی دوم می‌کند. در این بازی بازیکن می‌تواند در نقش نیروهای بریتانیا، آمریکا، آلمان، چین و سایر کشورهای آن زمان برای کسب تجربه‌ی لذت بخش قرار بگیرد.

دانلود بازی Pacific Fire

Rima: The Story Begins

Rima: The Story Begins

Rime: The Story Begins یک بازی داستان محور و ماجراجویی است که می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. بازیکن در نقش ریما، قهرمان داستان، قرار می‌گیرد که از سوی ایلاتن، الهه سرزمین Ila، برگزیده شده است تا مأموریت او را به سرانجام برساند.

دانلود بازی Rime: The Story Begins

Simulacra 2

Simulacra 2

در جریان بازی Simulacra 2 بازیکنان در نقش کارآگاهی قرار می‌گیرند که باید یک قتل مرموز را حل کند. در این راه، دوراهی‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که باید بهترین تصمیم را برای حل معماها بگیرید.

دانلود بازی Simulacra 2

Skribble Ball

Skribble Ball

تیم سازنده برای هیجان‌انگیز نشان دادن Skribble Ball، بازی بیلیارد را با رنگ‌آمیزی محیط ترکیب کرده است. در اینجا بازیکن باید درکنار وارد کردن توپ به حفره‌های مورد نظر، محیط میز بیلیارد را هم رنگ بزند.

دانلود بازی Skribble Ball

Slingy Snow

Slingy Snow

در جریان بازی Slingy Snow، بازیکنان باید در هر سطح توپ را به‌درستی انتهای مسیر بفرستند. دراین‌میان چالش‌هایی مثل نحوه قرار گیری درخت‌ها در محیط هم برای بازیکن طراحی شده است تا این کار به یک چالش تبدیل شود.

دانلود بازی Slingy Snow

Snow Birds

Snow Birds

Snow Birds را می‌توان یک بازی مناسب برای ایام کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی دانست. در این بازی بازیکن در نقش بابانوئل قرار می‌گیرد و باید کادوهای داخل محیط را جمع کند. هرقدر که بتوانید کادوهای بیشتری را جمع کنید، رتبه بهتری را کسب خواهید کرد.

دانلود بازی Snow Birds

Spring Forever

Spring Forever

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رترو و دوبعدی هستید، بازی Spring Forever می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. همچنین بازی دارای سکوبازی‌های متعددی است که می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند و به‌چالش بکشد.

دانلود بازی Spring Forever

Star Diffusion X

Star Diffusion X

در بازی Star Diffusion X، بازیکنان در نقش کاراکتری به نام رینالد قرار می‌گیرند. وی با ورود به سفینه زنو، متوجه تاریکی می‌شود که کل سیاره را فرا گرفته است. از آن‌جایی که دختر رینالد گمشده است، باید گوشه‌به‌گوشه سیاره زنو را برای پیدا کردن او بگردید.

دانلود بازی Star Diffusion X

Starters Orders 7

Starters Orders 7

Starters Orders 7 یک بازی ورزشی و شبیه‌ساز از سوارکاری است. تیم سازنده سعی کرده به‌خوبی المان‌های مربوط‌به سوارکاری و مدیریت اسب‌ها را در بازی خود قرار دهد تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی قابل قبول و لذت بخشی را کسب کنند.

دانلود بازی Starters Orders 7

Tile Snap

Tile Snap

Tile Snap در ظاهر یک بازی ساده است که باید کاشی‌های مشابه را با یکدیگر تطابق دهید. این در حالی است که تیم سازنده این کار را به یک چالش تبدیل کرده است تا بازیکنان بتوانند لحظات سرگرم کننده‌ای را کسب کنند.

دانلود بازی Tile Snap

Tiny Tomb: Dungeon Explorer

Tiny Tomb: Dungeon Explorer

Tiny Tomb: Dungeon Explorer یک بازی سیاه‌چال محور است که در جریان آن بازیکن در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که باید محیط‌های بازی را پاکسازی و هیولاها را از بین ببرد. از نظر بصری هم تیم سازنده از طراحی‌های پیکسلی برای بازی خود استفاده کرده است.

دانلود بازی Tiny Tomb: Dungeon Explorer

Uncrowned

Uncrowned

Uncrowned یک بازی استراتژی همزمانی است که بازیکنان را در دوره اروپای قرون وسطا قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Uncrowned، نبردهای شلوغ و هیجان‌انگیز است؛ جایی که بیش از ۲۰۰ سرباز می‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند.

دانلود بازی Uncrowned 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده