نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

حالت Photo Mode به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اضافه شد

جدیدترین بسته به‌روزرسانی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای رفع باگ‌ها و اضافه شدن حالت Photo Mode، توسط ریسپاون عرضه شد.

ریسپاون بالاخره تصمیم گرفت تا ویژگی محبوب حالت Photo Mode را به بازی اضافه کند. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order گرافیک هنری زیبایی دارد؛ به‌همین دلیل بازیکنان می‌توانند با استفاده از حالت عکاسی، تصاویر جذاب و خیره‌کننده‌ای را از محیط بازی ثبت کنند.

امروز بسته به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Fallen Order روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و به‌عنوان بخشی از این آپدیت، حالت محبوب Photo Mode نیز به بازی اضافه خواهد شد. وقتی که در حال تجربه این بازی هستید، می‌توانید با فشردن همزمان دو جوی‌استیک این حالت را فعال کنید. با این‌کار، بازی متوقف خواهد شد و شما قادر هستید تا با تغییر ظاهر بازی و زاویه دوربین، عکس‌های جذابی را درون بازی ثبت کنید. حالت Photo Mode در چندسال اخیر به قابلیت جالبی تبدیل شده است؛ اضافه شدن این حالت به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز اتفاق خوبی است.

علاوه‌بر اضافه شدن حالت Photo Mode به بازی، این به‌روزرسانی مشکل بسیاری از طرفداران را درباره شخصی‌سازی اسلحه شما یا همان لایت سیبر برطرف می‌کند. در اواخر بازی ویژگی جدیدی به لایت سیبر شما اضافه می‌شد که به صورت دائمی روی آن باقی می‌ماند. حال پس از این آپدیت، شما می‌توانید در زمان شخصی‌سازی سلاح خود، این ویژگی را خاموش یا روشن کنید.

در آخر نیز باگ‌های زیادی از در این بسته به‌روزرسانی رفع خواهند شد. اگر قبلا مشکلاتی در طول تجربه این بازی داشتید، احتمالاً با این آپدیت اکثر این مشکلات برطرف می‌شوند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در حال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز دردسترس است. اگر طرفدار سری محبوب جنگ ستارگان هستید، بدون‌شک باید این بازی را تجربه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده