نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

تجربه خرید رنگین کمانی در بهترین مراکز خرید تایلند

در این مطلب چند مورد از بهترین مراکز خرید تایلند را برای راحتی در خرید و خریدی رنگارنگ و رنگین کمانی به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

در زمان سفر به تایلند، فرصت خوبی را برای خرید پیدا کرده‌اید. این خرید می‌تواند به لباس هایی با برند های لوکس اختصاص پیدا کند یا اسباب بازی های ارزان‌قیمت که می خواهید برای سوغاتی بخرید. در این مطلب چند مورد از بهترین مراکز خرید تایلند را برای راحتی در خرید و خریدی رنگارنگ و رنگین‌کمانی به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

پاتایا، بهترین شهر برای خرید و تفریح در تایلند

شهر پاتایا، واقع در سواحل شرقی تایلند، بهترین مقصد مورد نظر گردشگران تور پاتایا برای خرید و تفریح از سراسر جهان است. زیبایی طبیعی آن به درستی از طبیعت سرگرم کننده و شوخ طبعی بومیان تعریف شده است. واقعا گشت‌و‌گذار در پاتایا بدون اینکه با خانواده و دوستانتان در مراکز خرید آن، خرید کنید، کامل نیست. جدا از سواحل معمولی، مراکز خرید پاتایا مکان‌های مناسبی برای بهترین خرید درکنار دوستان یا فرزندان و خانواده هستند.

مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا

فراتر از برخی برند های تجاری، فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که لباس و لوازم جانبی را در محدوده قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند. همچنین یک فروشگاه اینترنتی و سینما ۱۰ بعدی و بولینگ نیز در مرکز خرید فستیوال مرکزی وجود دارد. اگر از مد و لباس فراتر برویم، چندین فروشگاه دوربین، رایانه و فناوری در مرکز خرید فستیوال مرکزی خواهیم دید. نمایندگی فروش معتبر اپل را نیز در طبقه سوم می‌توانید بیابید و در طبقات دیگر از رستوران و کافه‌ها برای استراحت استفاده کنید. این مرکز خرید برنامه‌ریزی کرده تا گردشگران تورهای پاتایا در هنگام خستگی از ساحل یا در روزهایی که خارج از خانه هستند، گزینه‌ای فوق‌العاده را در اختیار داشته باشند. غذاهای رستوران این مرکز خرید دارای طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی و تعداد زیادی غذاهای ژاپنی، تایلندی، هندی و روسی است. در جلوی مرکز خرید فستیوال مرکزی یک باغ و فضای سبز و چندین آب نمای زیبا قرار دارد و برای استراحت بعد از یک گردش عالی در این مرکز خرید بزرگ، به این مکان نیز می‌توانید مراجعه کنید. در یک محوطه احاطه شده در محدوده مرکز خرید فستیوال مرکزی، گهگاه و در فصول تعطیلات، برنامه های ویژه‌ای برگزار می‌شود. اگرچه مرکز خرید اصلی در ساعت ۲۳:۰۰ بسته می‌شود و به فعالیت خود پایان می‌دهد اما برخی از کافه‌ها و رستوران‌های مستقل که در اطراف ورودی های این مرکز خرید وجود دارند، تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد نیز باز می‌مانند. این رستوران‌ها برای مشتری‌ها و گردشگرانی که می‌خواهند تا اواخر شب نوشیدنی و شام بخورند و از جاذبه های گردشگری پاتایا لذت ببرند، مناسب هستند.

پوکت، جایگاه طبیعت‌های بهشتی

مقصدی پر رفت‌و‌آمد در جنوب تایلند است و در سراسر دنیا با هتل‌های لوکس، سواحل بکر با ماسه های سفید و آب‌های کبود و زمرد مانند شناخته شده است. پوکت جزیره‌ای در دریای آندامان و بهشتی گرمسیری است. بهترین زمان برای پیدا کردن آرامش در ساحل، ماساژ در بسیاری از چشمه های آب گرم و شنا با Snorkel در زیر آب های جزیره، الان است و این آن چیزی است که یک تعطیلات رویایی را به وجود می‌آورد.

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

این مرکز خرید مجهز در بیرون از پوکت قرار دارد و محلی بزرگ است که در آن‌جا انواع اقلام گوناگون عرضه می‌شود. حدود ۱۲۰ فروشگاه در سنترال فستیوال وجود دارد از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، خوراکی، اسباب بازی، لوازم منزل و... که می‌توانید در تور بانکوک پوکت به گشت و گذار در این پاساژ بپردازید و کالای مورد نیاز یا حتی سوغات مد نظر را تهیه کنید. در این مرکز خرید فروشگاه B2S قرار دارد که در آن کتاب های انگلیسی و تایلندی و انواع سی دی و دی وی دی ها با قیمت ارزان عرضه شده است. در طبقه سوم نیز در فروشگاه Supersports انواع لوازم ورزشی با تخفیف وجود دارد و حتی پوشاک ورزشی با برندهای مختلف را می‌توانید تهیه کنید. در فروشگاه Power Buy محصولات الکترونیکی به فروش می‌رسد که برترین برند تایلند محسوب می‌شود و برای خرید محصول با کیفیت می‌توانید از فروشنده‌ها راهنمایی بخواهید. همچنین رستوران های بین‌المللی با غذاهای تایلندی و فرانسوی و ژاپنی در این فروشگاه قرار دارند که پس از خرید خود می‌توانید انواع غذاهای خوش طعم را در آن‌جا امتحان کنید.

بازار بنزان پوکت

بازار بنزان پوکت

بنزان در لغت و زبان چینی در میان مردم آسیای جنوب شرقی، به‌معنی بازار تازه و مدرن است. معماری این بازار بزرگ به‌دست چینی ها و طراحان غربی انجام شده و کالاهای مرکز خرید بنزان به روشی جذاب و دیدنی به نمایش گذاشته می‌شود. این بازار به دست یک خانواده معروف در پوکت بنا شده است. این خانواده قصد داشتند تا شکل متفاوتی از بازارهای محلی تایلند را نشان بدهند. در بازار بنزان کالاها به شکل جدا از هم مانند غذاهای تازه، گوشت، محصولات دریایی، سبزیجات، گل‌ها، شیرینی‌های تایلندی و خوراکی‌های خشک شده ارائه شده است. فود کورت بزرگی نیز در این بازار وجود دارد که انواع غذاهای تایلندی در آن سرو می‌شود که پس از گشت‌و‌گذار در این بازار می‌توانید یک غذای محلی تایلندی را در آن‌جا امتحان کنید. در بنزان همچنین در سال ۲۰۱۱ یک عبادتگاه کوچک چینی به نام Hok Siean Tua وجود دارد که در روبه‌روی بازار قرار گرفته است و در میان ساکنین پاتونگ محبوبیت زیادی دارد.

بانکوک، تجربه بهترین خرید در سرزمین لبخندها

بانکوک، بزرگ‌ترین و مهم ترین شهر و همچنین پایتخت تایلند است. دمای هوا در تابستان به‌گونه‌ای گرم است که می‌تواند شما را بی حال کند. معابد و افسانه‌ها، قاعده اصلی برای رسم کردن این شهر هستند. در روز بازدید از کاخ سلطنتی قدیمی، مطمئن باشید با ازدحام جمعیت و رشد وسیع آن روبه‌رو خواهید شد.

مرکز خرید سیام بانکوک

مرکز خرید سیام در ژانویه ۲۰۱۳ دوباره راه‌اندازی شد. این مرکز یک نوع متفاوت از تجربه خرید را به ارمغان می‌آورد. بیش از ۲۰۰ مارک بین‌المللی و تایلندی از طراحان محلی امیدوار و درخشان در آن وجود دارد. این مرکز در محله سیام قرار دارد و توسط یک راهرو سرپوشیده به مرکز خرید سیام پاراگون متصل می‌شود. تعداد زیادی از مارک‌های شناخته شده تایلندی و بین‌المللی در این مرکز وجود دارد. ساعت کاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

سیام پاراگون در بین مردم بسیار محبوب است. این مرکز خرید میزبان مارک های بین‌المللی سطح بالا است و بزرگ‌ترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی در آن واقع شده است. دارای ۱۶ صفحه‌نمایش سینمایی است و همچنین گزینه‌های جامعی از غذاهای جهان را به گردشگران تور تایلند نوروز 99 ارائه می‌دهد. در این مرکز بیش از ۲۵۰ فروشگاه وجود دارد. اگر شما به‌دنبال چیزهای لوکس و فوق‌العاده هستید بهتر است از سیام پاراگون دیدن کنید. این مرکز خرید در ۴ طبقه گسترده است. طبقه اول شامل انواع برندهای پوشاک و کفش است که از آن می‌توان انواع برندهای هرمس، ورساچه، آرمانی، هوگو باس و... را نام برد. در طبقه دوم و سوم می‌توان انواع ابزار آلات مربوط‌به تفریح و سرگرمی را یافت. سالن‌های زیبایی، وسایل خانه و همچنین در این طبقات نمایشگاه ماشین قرار دارد. طبقه چهارم دنیای فناوری است؛ همچنین رستوران‌ها در این طبقه قرار دارد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده