نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

بازیگران ریبوت فیلم Home Alone معرفی شدند

آرچی ییتس، الی کمپر و راب دلینی، سه بازیگری هستند که به ریبوت فیلم Home Alone اضافه شده‌اند.

ماه مرداد امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرویس استریم دیزنی پلاس به‌دنبال ساخت چهار سریال یا فیلم براساس فیلم‌های پر طرفدار شرکت فاکس قرن بیستم که شامل فیلم Home Alone (تنها در خانه)، فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Cheaper by the Dozen (دوجینش ارزان‌تر است) و فیلم Diary of a Wimpy Kid (دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه)، می‌شوند، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران ریبوت فیلم تنها در خانه مشخص شده‌اند. ورایتی گزارش داد که آرچی ییتس، الی کمپر و راب دلینی، سه بازیگری هستند که برای بازی در نقش‌های اصلی به ریبوت فیلم Home Alone اضافه شده‌اند. دن میزر، نویسنده فیلمنامه فیلم Borat (بورات)، وظیفه کارگردانی و استریتر سایدل و مایک دی که پیش از این به‌عنوان نویسنده در برنامه Saturday Night Live حضور داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

Home Alone

همچنین منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که ییتس قرار نیست نقش کوین مک‌کالیستر را در قسمت جدید فیلم Home Alone بازی کند و او در واقع نقش یک شخصیت جدید را بر عهده دارد که بی‌شباهت به شخصیت اصلی این مجموعه نیست. در قسمت اصلی فیلم Home Alone، کوین به‌طور اتفاقی از پرواز و سفر به پاریس با خانواده‌اش جا ماند و مجبور شد تعطیلات کریسمس را در خانه بماند و در حالی که خانواده او در تلاش برای بازگشت به خانه هستند، حال او باید از خانه در برابر دو دزد با بازی جو پشی و دنیل استرن، دفاع کند. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد کمپر و دلینی قرار است نقش والدین ییتس را در ریبوت فیلم Home Alone بازی کنند، اما آن‌ها نقش‌ دیگری را در فیلم بر عهده دارند که هنوز اطلاعات بیشتری از نقش آن‌ها در دسترس نیست.

قسمت اصلی فیلم Home Alone بیش از ۴۷۶.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و در ادامه فیلم Home Alone 2: Lost in New York که دنباله قسمت اول بود، در سال ۱۹۹۲ منتشر شد که نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند. ییتس بیشتر برای بازی در فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) شناخته می‌شود که این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم نیز شده است. کمپر نیز بیشتر برای بازی در سریال The Unbreakable Kimmy Schmidt و دلینی بیشتر برای بازی در سریال Catastrophe شناخته می‌شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده