نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

بازی Anno 1800 را برای یک هفته رایگان تجربه کنید

به مناسبت انتشار DLC جدید، پک ویژه‌ی تعطیلات آخر سال و حالت چند نفره جدید بازی Anno 1800، این بازی برای یک هفته به صورت Free-To-Play در دسترس قرار گرفته است.

یوبیسافت، ناشر و سازنده‌ی بازی Anno 1800 به تازگی سومین بسته الحاقی آن را با نام The Passage منتشر کرده است. این DLC که سومین و آخرین بخش از سیزن پس این بازی محسوب می‌شود، از بازیکنان می‌خواهد تا در Arctic Circle یک پایگاه مرزی بنا کنند. این مأموریت، تحت شرایط سخت آب و هوایی به همراه برف و سرما انجام می‌گیرد. DLC جدید Anno 1800 یک سیستم گرمایشی جدید را معرفی کرده و امکان ساخت کشتی هوایی را برای جابه‌جایی سریع‌تر تجهیزات فراهم می‌کند. علاوه بر این، شاهد اضافه شدن دو رده جدید از شهروندان، هفت زنجیره تولید جدید، ۳۲ ساختمان، ۶۰ ماموریت تازه و ۸۰ آیتم جدید در این بسته الحاقی خواهیم بود.

شما می‌توانید در ادامه، تریلر معرفی دی ال سی جدید The Passage را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از اپارات

در این میان، حالت جدید Co-op و سیستم آمار ارقام جدید بازی Anno 1800 در دسترس تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد؛ حتی کسانی که Expansion pass را خریداری نکرده‌اند. حالت چند نفره و جدید این بازی، حداکثر از ۱۶ بازیکن در چهار دسته پشتیبانی می‌کند. این بازیکنان در کنار هم و با هدف دستیابی به بهترین نتیجه همکاری خواهند کرد. سیستم جدید آمار و ارقام جدید نیز امکان نظارت دقیق‌تر بر نمودارها و آمار تولید و مصرف تمامی کالاها را در جزایر مختلف بازی فراهم می‌کند.

این بازی با نزدیک شدن به روزهای تعطیلات کریسمس، یک سری محتوای جدید و مناسبتی را تحت عنوان Holiday Pack دریافت کرده است. این آیتم‌ها شامل یک چرخ و فلک تزیین شده به تم کریسمس، درختان کاج کریسمس، آدم برفی، فانوس و چندین آیتم ریز و درشت دیگر هستند که حال و هوای کریسمسی و زیبایی را به شهرهای شما خواهند داد.

 

Anno 1800

مقاله مرتبط

بازی Anno 1800 از امروز تا هجدهم دسامبر (۲۷ آذر) از طریق Uplay و Epic Game Store به صورت Free-to-Play قابل دریافت خواهد بود؛ لذا می‌توانید از همین الان این بازی جذاب را به صورت رایگان تجربه کنید.

این بازی در نقد و بررسی زومجی، نمره ۸.۵ را به خود اختصاص داده است. در بررسی Anno 1800 می‌خوانیم:

اگر قصد دارید که از سبک‌های رایج بازی‌های ویدیویی فاصله بگیرید و استراحت کوتاهی به خودتان بدهید، بازی Anno 1800 با المان‌های شهرسازی و استراتژی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را روی صندلی‌تان میخکوب کند. در حالی که شاهد فضای آرامش‌بخش با موسیقی بی‌نظیر هستید در آن سو می‌تواند یک‌ گیم‌پلی بالانس شده و درگیر کننده را تجربه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده