نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ شروع پخش سریال Avenue 5 با بازی هیو لوری اعلام شد

شبکه HBO با انتشار تریلری تاریخ شروع پخش سریال Avenue 5 با بازی هیو لوری را که سریال کمدی جدید این شبکه است، تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل اول سریال Avenue 5 تایید و اعلام شده است. شبکه HBO با انتشار تریلری اعلام کرد که پخش این سریال کمدی جدید که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۹ دی ۱۳۹۸) آغاز شود. سریال Avenue 5 یک سریال کمدی و فضایی با محوریت گردشگری فضایی است که اتفاقات آن در ۴۰ سال آینده اتفاق خواهد افتاد که سیستم خورشیدی به جولانگاه گردشگران تبدیل شده است و در تریلر جدید سریال شاهد تصاویری از اتفاقات آن هستیم که هیو لوری، بازیگر برنده سه جایزه گلدن گلوب، نقش کاپیتان و اصلی این سریال علمی تخیلی و کمدی را بر عهده دارد که نمی‌تواند هیچ اشتباهی را انجام دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را از طریق صفحه رسمی شبکه HBO در یوتیوب تماشا کنید.

علاوه‌بر تریلر، شبکه HBO پوستر جدیدی از سریال Avenue 5 را نیز منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر سریال Avenue 5

آرماندو یانوچی، سازنده و خالق سریال Veep (ویپ)، وظیفه ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی سریال Avenue 5 را بر عهده دارد. هیو لوری در نقش رایان کلارک، سوزی ناکامورا در نقش آیریس کیمورا، ربکا فرانت در نقش کارن کلی، زک وودز در نقش مت اسپنسر، جاش گد در نقش هرمان جاد، نیکی آموکا-برد در نقش راو مولکر، لنورا کریکلو در نقش بیلی مک‌اووی و اتان فیلیپس در نقش اسپایک ویلیامز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avenue 5 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده