نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی جدید Commandos در دست ساخت قرار دارد

Kalypso استودیوی جدیدی را در فرانکفورت تأسیس کرده که قرار است روی پروژه جدیدی از مجموعه Commandos کار کند.

سال گذشته، کالیپسو مدیا (Kalypso Media) حق مالکیت آی پی بازی‌های Commandos و Praetorians را از استودیوی Pyro از آن خود کرد تا در ادامه، نسخه‌ی بازسازی شده و همچنین دنباله‌ی بازی‌های این دو مجموعه استراتژی را تولید کند. اویل امسال بود که نسخه بازسازی شده Commandos 2 HD Remaster و Praetorians HD Remaster به صورت رسمی رونمایی شدند. قرار است نسخه به‌روزرسانی شده‌ی بازی Commandos 2 در تاریخ ۴ بهمن‌ماه امسال برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

حالا Kalypso Media اعلام کرده که فرایند توسعه دنباله جدید مجموعه کماندوز در حال حاضر آغاز شده و قرار است این بازی برای نسل جدید پلتفرم‌های بازی منتشر شود. در حال حاضر نام مشخصی برای نسخه جدید این بازی در نظر گرفته نشده است و جزئیاتی چندانی از آن در دسترس نیست. اما می‌دانیم که Kalypso Media استودیوی جدیدی را برای توسعه این بازی تأسیس کرده است. همچنین اطلاعاتی از تیم جدید سازندگان این بازی منتشر نشده است اما وبسایت رسمی این شرکت، نام Kalypso Studio Frankfurt را برای آن به کار می‌برد. در حال حاضر این استویدیو همچنان مشغول استخدام نیروهای جدید است اما بنا به اعلام کالیپسو، یورگن رئوسویگ (Jürgen Reußwig) به عنوان مدیر این استودیو در نظر گرفته شده است.

رئوسویگ قبلاً سابقه ریاست استودیوی Games Disterilly در سیتادل را در کارنامه دارد. وی در رابطه با انتصاب خود در این پست جدید می‌گوید:

هدف ما در سایت جدید، تولید یک دنباله‌ی ارزشمند برای مجموعه محبوب Commandos است. این بازی به صورت جهانی و برای پی سی و کنسول‌های جدید منتشر خواهد شد. به شخصه برای کار در این مجموعه‌ی استراتژیک و اسطوره‌ای به خودم افتخار می‌کنم و آماده‌ی دریافت کمک‌های توسعه دهندگان جدید و باتجربه‌ی تیم برای اشتراک شور و اشتیاق خود در ساخت این مجموعه‌ی بزرگ هستم.

سیمون هلویگ، مدیرعامل شرکت Kalypso Media نیز نظر خود را در رابطه با تیم جدید توسعه دهندگان این بازی به این شکل بیان می‌کند:

تأسیس یک استودیوی جدید، نشان دهنده‌ی تعهد و احساس مسئولیت کالیپسو برای پیشبرد برنامه‌های رشد و توسعه‌ی خود در سال‌های پیش رو است. این شرکت قصد دارد تا در سال‌های آینده، گستره‌ی توسعه دهندگان داخلی و خارجی خود را افزایش دهد. مجموعه Commandos نیز یک برند بزرگ و شناخته‌ شده‌ی جهانی است که ما را ملزم به بکارگیری تمامی توان خود برای برطرف کردن انتظار جامعه‌ی بازیکنان آن می‌کند. ما برای شروع کار خود بسیار هیجان زده هستیم.

تا کنون تعداد بسیار ناچیزی از بازی‌های نسل جدید کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت معرفی شده است و شنیدن نام Commandos در میان اولین بازی‌های این نسل می‌تواند اتفاق جالب توجهی باشد. استودیوی سازنده‌ی این بازی، اولین توسعه دهنده‌ای نیست که به فکر احیای یک مجموعه‌ی قدیمی برای کنسول‌های نسل جدید افتاده است؛ 2k Games نیز اخیراً اعلام کرده که بازی جدیدی از مجموعه Bioshock را توسط استودیوی Cloud Chamber و برای نسل جدید خواهد ساخت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده